Nestlé potpisao Europski sporazum o plastici

In Ekologija
Nestlé potpisao Europski sporazum o plastici

Nestlé potpisao Europski sporazum o plastici i potvrdio smanjivanje uporabe djevičanske plastike za jednu trećinu.

Nestlé je prihvatio Europski sporazum o plastici kojim je potvrdio svoju spremnost na ispunjavanje ranije preuzetih obveza – do 2025. godine 100% pakiranja bit će načinjeno od materijala koji će se moći ponovo iskoristiti li reciklirati te će za trećinu biti smanjeno korištenje djevičanske plastike.

Glavni cilj Europskog sporazuma o plastici, kojeg su osnovale Francuska i Nizozemska, je ubrzati prijelaz prema kružnom gospodarenju plastikom, koje će prekinuti isključivu ovisnost o djevičanskoj plastici – plastici dobivenoj iz neobnovljivih fosilnih goriva. Zadaće okupljenih tvrtki, nevladinih organizacija i vlada su do 2025. godine postići smanjenje uporabe proizvoda i ambalaže od djevičanske plastike za najmanje 20 %, povećanje europskih kapaciteta za prikupljanje i recikliranje plastične ambalaže za najmanje 25 % te povećanje udjela reciklirane plastike u ambalaži na prosječno najmanje 30 %.

“Ono što predstavlja velik izazov za Nestlé, kao i za prehrambenu industriju u cjelini, je činjenica da je trenutno jeftinije proizvesti ambalažu od djevičanske plastike nego koristiti recikliranu plastiku prikladnu za uporabu u prehrambenoj industriji. Stoga neprekidno ulažemo značajna sredstva u istraživanje i razvoj novih ambalažnih materijala te osmišljavamo nove načine isporuke naših proizvoda. Danas već imamo novu plastičnu bocu Vittel koja se proizvodi od recikliranih boca, a trenutno je u fazi testiranja bezambalažni sustav za doziranje hrane za kućne ljubimce Purina PetCare te instant kave Nescafé” – najavila je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija Nestlé Adriatic.

Kako bi dodatno ubrzao proces inovacije, Nestlé je osnovao i fond za održivu ambalažu vrijedan 250 milijuna švicarskih franaka, usmjeren na start-up inicijative koje rade na razvoju inovativnih ambalažnih rješenja, uključujući nove materijale, sustave za ponovno punjenje i rješenja u recikliranju.

You may also read!

turizam

Turista i noćenja ukupno u ožujku manje nego lani, ali domaćih gostiju više

U Hrvatskoj je u prva tri mjeseca ove godine boravilo nešto više od milijun turista koji su ostvarili 2,7

Read More...
Fortenova grupa

Zvijezda ulje i majoneza i Jamnica gazirana voda – tri najjača branda u Hrvatskoj

Među prvih 10 najjačih brandova u Hrvatskoj, dvije kompanije Fortenova grupe imaju pet svojih. Dvije kompanije Fortenova grupe – Zvijezda

Read More...
uvoz izvoz

Vlada hrvatskim izvoznicima obećala podršku uslijed posljedica američkih carina

Vlada će aktivno štititi interese hrvatskog gospodarstva te će se znati postaviti prema svim izazovima, poručeno je u četvrtak

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design