Održana Culmenina konferencija ChalLEANge 2024

In Konferencije / savjetovanja
Održana Culmenina konferencija ChalLEANge 2024

Prošloga tjedna Zagreb je bio središte poslovne izvrsnosti i inovacija. Konferencija ChalLEANge 2024 powered by OTP, organizirana pod vodstvom Culmene, ponovno je postavila nove standarde u povezivanju stručnjaka iz područja Lean filozofije, digitalizacije i leadershipa. Nakon prošlogodišnjeg uspješnog rebrandinga, ChalLEANge je ove godine potvrdio svoj status kao vodeći regionalni događaj, okupljajući više od 550 sudionika, 70 govornika, 25 medijskih pokrovitelja, 20 sponzora i 10 izlagača.

Uz bogat program i inspirativne panele, konferenciju je kao partner konferencije podržala OTP banka, koja je svojim angažmanom obogatila panel rasprave o važnim temama poput Leana, održivosti i zelene transformacije u poslovanju.

Konferencija s pet scena – inovativni pristup programu i panelima

Jedinstvenost ChalLEANgea ogleda se u njegovoj dinamičnoj strukturi programa. Uz pet paralelnih dvorana, sudionici su imali priliku birati panele i radionice prema svojim interesima, stvarajući vlastiti raspored. Ova interaktivna organizacija omogućila je dublje povezivanje s ključnim temama, što je rezultiralo velikim odazivom.

Panel „Pametne tvornice – Jeste li već upoznali Industriju 5.0?“ bio je među najposjećenijima. Stručnjaci Nedeljko Štefanić (Culmena), Tilen Lavrič (Altea IN Eastern Europe) i Blaž Svilan (Lean Scheduling Europe) govorili su o budućnosti proizvodnje. Industrija 5.0, kako su istaknuli, donosi novu dimenziju suradnje između ljudi i tehnologije.”Industrija 5.0 nije samo tehnološki napredak – to je koncept koji osnažuje ljudsku inovativnost i kreativnost. Tehnologija više nije zamjena za ljude, već njihov saveznik. U Altei IN radimo na implementaciji ERP sustava i digitalnih rješenja koja omogućuju industrijama da postignu nove razine učinkovitosti i održivosti.”, rekao je Tilen Lavrič, stručnjak iz Altea IN Eastern Europe, te time istaknuo važnost ove transformacije:

Jedna od ključnih tema konferencije bila je uloga tehnologije u modernom poslovanju, s posebnim naglaskom na 5G mreže. Na panelu „MISSION: POSSIBLE – Ključna komunikacija je na 5G-u“, stručnjaci Tomislav Rosandić (Rijeka Gateway), Damir Opsenica (Maritime Center of Excellence) i Robert Manenica (Hrvatski Telekom) govorili su o potencijalu 5G mreža u podršci aplikacijama za osiguravanje poslovno kritične komunikacije u procesima automatizacije i digitalizacije. Robert Manenica iz Hrvatskog Telekoma, naglasio je: “5G tehnologija omogućuje stabilne i brze veze potrebne za kompleksne poslovne aplikacije. ChalLEANge konferencija izvrsna je prilika za predstavljanje mogućnosti koje 5G donosi u kontekstu poslovne transformacije.”

Kako pomaknuti granice u marketingu bez narušavanja reputacije bila tema panela „HOD PO RUBU – Genijalnost i rizičnost edgy marketing komunikacije“. Govornici Jelena Babić (Jelen&Jelen), Marina Knežević (Kraš) i Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey) raspravljali su o izazovima kreativnog oglašavanja i upravljanja reakcijama publike.

Jedan od najzapaženijih trenutaka konferencije bio je panel „LEAN MASTERS – Snažni govornici i još snažnije poruke Lean majstora“, gdje su stručnjaci poput Gregora Mauka (Toyota) i Anamarije Pavković (OTP Banka) predstavili stvarne primjere uspješnih implementacija Lean alata. Poseban naglasak stavljen je na strategije koje pomažu tvrtkama unaprijediti procese i ostvariti operativnu izvrsnost.

Dvorana „Money“ donijela je važne rasprave o upravljanju osobnim financijama u sklopu panela „U DOBRU I ZLU – Financijski izazovi braka i rastave“ na kojem su govorili Neven Ciganović, poznata odvjetnica Una Zečević Šeparović te Kristina Ercegović, poznati govornik na temu novca, dok su u dvorani „Mamager“ brojne poznate osobe dijelile iskustva o balansiranju privatnog i profesionalnog života. Nazvanoj po istoimenom portalu, u spomenutoj dvorani Mamager, Jelena Veljača i Andrea Buča zapalile su ‘požar’ na Fire talk 1na 1, dok su Mario Petreković, Sandi Pego i Margareta Tomić istraživali da li je brak zapravo – firma. Osnivačica portala Blanka Kovačec, govorila je sa Ivom Šulentić i Ninom Vidošević, poznatom koreografkinjom i voditeljicom plesnog centra Fusion o izazovima majčinstva te da li smo mi zapravo mamageri i tatageri vlastitim projektima.

“ChalLEANge 2024 još je jednom pokazao da zajednički spoj stručnjaka iz različitih industrija može potaknuti inovacije i stvoriti inspirativnu platformu za razmjenu znanja. Naš cilj bio je stvoriti odličnu atmosferu, te kroz zanimljiv sadržaj koji drži pažnju slušatelja potaknuti pozitivan utjecaj na poslovne procese, ljude i organizacije.” rekla nam je Anja Štefanić, organizatorica konferencije iz Culmene.

Ovogodišnje izdanje ChalLEANgea nadmašilo je očekivanja, ostavljajući snažan dojam na javnost. Konferencija je potvrdila svoju ulogu kao ključnog pokretača poslovnih inovacija, a teme poput Industrije 5.0, digitalizacije i održivosti nastavit će oblikovati smjer globalnog poslovanja.

Vidimo se iduće godine na ChalLEANge 2025 – konferenciji koja spaja ljude, tehnologiju i ideje za bolju budućnost!

You may also read!

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji

Read More...
stojic

HUP-Udruga poslodavaca graditeljstva: Nepoštena konkurencija je najveći prepreka za razvoj sektora

Domaća građevinska industrija priprema se za veliki investicijski val u cestogradnju i obnovu željezničke infrastrukture koji je kroz najave

Read More...
DM

Donacijom 13.193 eura dm i Kerempuh podržali istraživanje raka prostate

U ponedjeljak 9. prosinca dm i Kerempuh su Institutu Ruđer Bošković predali donaciju u iznosu od 13.193 eura, namijenjenu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design