Privatna gimnazija i ekonomska škola Katarina Zrinski i Udruga Poduzetni uspješno su organizirali jedanaesto državno natjecanje Poslovni izazov, koje se održalo 20. i 21. ožujka 2024. godine u Poreču, u hotelu Plavi, Plava Laguna. Natjecanje je okupilo mlade nade poduzetništva iz cijele Hrvatske, a sudjelovali su učenici s inovativnim idejama koje su predstavili pred stručnim žirijem i publikom.
Natjecanje se održalo pod visokim pokroviteljstvom Europskog parlamenta i sponzorstvom Hrvatskih šuma, Hrvatske banke za obnovu i razvoj, portala za trgovinu Suvremena.hr, PiP d.o.o., Galka, Mesnice Kudelić, Moj toner, Turističke zajednice grada Poreča, Svijeta biljaka Vodnjan, Promo global-a i Alce.
Pripreme za natjecanje započele su dan ranije, kada su sudionici stigli u Poreč. Svaki tim sastavljen je od četiri natjecatelja, koji su dolazili iz različitih gradova diljem Hrvatske što je bio izazov za mnoge od njih, budući da su se prvi put upoznali s članovima svojih timova i započeli suradnju na zadatku koji su dobili.
Prvog dana natjecanja sudionici su imali izazov razviti poslovnu ideju ili proizvod koji bi doprinio ispunjenju jednog od sedamnaest ciljeva održivog razvoja, povezujući ih s Olimpijskim igrama u Parizu. Tema je potaknula mlade poduzetnike na razmišljanje o kreativnim načinima povezivanja sportskih događaja poput Olimpijskih igara s promicanjem održivosti, odgovornog poslovanja i društvene ravnopravnosti. Također su se suočili s izazovom kako razviti proizvod ili uslugu koja bi mogla utjecati na smanjenje siromaštva, poticanje odgovorne proizvodnje i potrošnje resursa, osiguranje energije iz obnovljivih izvora ili promicanje rodne ravnopravnosti. Naposljetku, bili su pozvani iskoristiti sve prednosti koje im pruža sportski događaj poput Olimpijskih igara, uključujući pune tribine, televizijske prijenose, mobilne aplikacije za umrežavanje, sudjelovanje sportaša i podršku navijača, kako bi promovirali svoje rješenje.
Sudionici su se prilikom prezentacije morali fokusirati na sljedeće aspekte svoje poslovne ideje:
• Jasno opisati proizvod ili uslugu i kako se povezuje s ciljem održivog razvoja.
• Identificirati ciljno tržište i ciljnu skupinu te objasniti kako proizvod/usluga zadovoljava njihove potrebe.
• Predstaviti osnovne elemente marketinškog plana, uključujući načine promocije i kanale distribucije.
• Analizirati financijsku strukturu poslovne ideje, uključujući početna ulaganja, cijenu proizvoda/usluge, troškove i prihod.
• Napraviti SWOT analizu za proizvod ili uslugu kako bi istaknuli snage, slabosti, prilike i prijetnje.
Vrijeme za prezentaciju bilo je ograničeno na 5 minuta, što je dodatno potaknulo sudionike na timski rad i jasno izlaganje svog proizvoda. Natjecatelji su proveli večer prije natjecanja raspravljajući o svojim idejama, usklađujući strategije i stvarajući planove te izrađujući samu prezentaciju. Bila je to prilika za razmjenu ideja i iskustava, ali i za stvaranje prijateljstava među mladim budućim poduzetnicima.
Natjecanje su svojim prisustvom uveličali pročelnica upravnog odjela Istarske županije za obrazovanje, sport i tehničku kulturu, gospođa Patricia Percan, zamjenik gradonačelnika grada Poreča, gospodin Ugo Musizza, predstavnica Hrvatskih šuma, gospođa Irena Mišković, urednik časopisa i portala Suvremena trgovina, gospodin Branko Pavlović, izvršni direktor Dostignuća mladih u Srbiji, gospodin Darko Radičanin, ravnateljica PGEŠ Katarina Zrinski, gospođa Katica Srbić, gospodin Vitomir Tafra, znanstveni savjetnik za cjeloživotno obrazovanje te gospođa Doris Jukić, predsjednica Udruge Poduzetni.
Nakon uvodnih govora, počelo je natjecanje. Timovi su se nasumičnim odabirom pozivali na pozornicu kako bi prezentirali svoje ideje, a atmosfera u dvorani bila je ispunjena uzbuđenjem. Svaki tim je imao pet minuta za prezentaciju, nakon čega su slijedila pitanja žirija koje su dodatno testirala njihovu spremnost i dubinu razumijevanja svojih ideja.
Nakon završetka prezentacija, izborno povjerenstvo imalo je težak zadatak odabira najboljih projekata i ideja. U međuvremenu, sudionici su imali priliku razmijeniti iskustva i ideje te se družiti u predvorju dvorane i na ručku koji je bio organiziran u samoj pauzi prije proglašenja. Atmosfera je bila prepuna uzbuđenja i nestrpljenja dok su svi čekali rezultate.
Konačno, došlo je vrijeme proglašenja pobjednika. Doris Jukić, predsjednica Udruge Poduzetni uručila je nagrade najuspješnijim timovima. Svaki od njih bio je nagrađen vrijednim poklonima sponzora, ali najvažnija nagrada bila je prilika za daljnje natjecanje na regionalnoj razini te sudjelovanje na Poslovnom izazovu Zapadnog Balkana.
Pobjednici ovogodišnjeg 11. državnog natjecanja Poslovni izazov su:
1. mjesto:
• Antonela Opat, Trgovačko ugostiteljska škola Karlovac
• Nikolina Ravlić, Srednja škola Dugo Selo
• Stela Korman, Srednja škola Ivan Švear, Ivanić Grad
2. mjesto:
• Viktorija Šincek, Srednja škola Dugo Selo
• Lucija Barišić, Ekonomska i birotehnička škola Bjelovar
• Juliana Črep, Trgovačko ugostiteljska škola Karlovac
• Sendi Šimičić, Srednja škola Mate Balote Poreč
3. mjesto:
• Irma Kovač, Ekonomska i birotehnička škola Bjelovar
• Marta Sumina, Ekonomsko-turistička škola Karlovac
• Lucija Suman, XII. gimnazija
• Ivana Đurić, Srednja škola Dugo Selo
Također, na međunarodno natjecanje plasirali su se:
• Ana Anić Milić, Srednja škola Lovre Montija, Knin
• Sara Krznar, Trgovačko ugostiteljska škola Karlovac
• Luna Belčić, Ekonomska škola Velika Gorica
• Edi Pleše, Prehrambeno tehnološka škola Zagreb
• Lara Hrnjak, Srednja škola Lovre Montija, Knin
• Gabriela Sušić, Srednja škola Dugo Selo
• Josip Matijašić, Gimnazija i strukovna škola Bernardina Frankopana, Ogulin
• Antonia Valentić, Srednja škola Mate Balote Poreč
• Lana Martinović, Srednja škola Vrbovec
Ovi mladi poduzetnici predstavljaju budućnost Hrvatske i regije svojim inovativnim idejama i poduzetničkim duhom. Svi zajedno im čestitamo na postignutim uspjesima i želimo im puno sreće na međunarodnom natjecanju.
Na samom kraju ceremonije, nakon što su dodijeljene nagrade najuspješnijim timovima, prisutnima su se obratili gospodin Darko Radičanin, Izvršni direktor Dostignuća mladih u Srbiji te gospodin Kristijan Marenščak, predsjednik organizacijskog odbora Poslovnog izazova 2024. Gospodin Radičanin čestitao je svim sudionicima na njihovom trudu i kreativnosti, istaknuvši važnost inovativnih ideja mladih za budući razvoj društva, dok je gospodin Marenščak naglasio važnost ovakvih natjecanja za poticanje poduzetničkog duha kod mladih te potaknuo sudionike na daljnji razvitak vlastitih ideja.
Nakon završnih govora, ceremonija je službeno završila te je ovaj događaj ostao kao podsjetnik na snagu mladih i njihovu sposobnost za oblikovanje bolje budućnosti, a njihove ideje i inovacije imaju potencijal za značajan utjecaj na društvo u cijelom svijetu.
U sklopu natjecanja je održana i radionica za mentore u cilju prikupljanja sugestija za daljnji tijek projekta i razmjene iskustava sa dosadašnjih događanja.
Napisali:
Doris Jukić, predsjednica udruge Poduzetni i
Kristijan Marenščak, predsjednik Organizacijskog odbora Poslovni izazov
4 commentsOn Održano 11. Državno natjecanje Poslovni izazov – Poreč 2024.
Zovem se Veronika i nisam mogla vjerovati kako sam dobila kredit od 20000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu da takve kreditne tvrtke još uvijek postoje na ovim prevarama posvuda, savjetovali su me i savjetovat ću svima koji trebaju kredit da ih koriste kako bi izašli iz financijskih poteškoća, možete ih kontaktirati putem e-pošte ( davidsonalbertloan@gmail.com) Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i dobijte svoj zajam od njih po stopi od 3%. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY.
Zovem se Veronika i nisam mogla vjerovati kako sam dobila kredit od 20000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu da takve kreditne tvrtke još uvijek postoje na ovim prevarama posvuda, savjetovali su me i savjetovat ću svima koji trebaju kredit da ih koriste kako bi izašli iz financijskih poteškoća, možete ih kontaktirati putem e-maila ( davidsonalbertloan @gmail.com) Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih po stopi od 3%. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY.
Zovem se Veronika i nisam mogla vjerovati kako sam dobila kredit od 20000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu da takve kreditne tvrtke još uvijek postoje na ovim prevarama posvuda, savjetovali su me i savjetovat ću svima koji trebaju kredit da ih koriste kako bi izašli iz financijskih poteškoća, možete ih kontaktirati putem e-maila ( davidsonalbertloan @gmail.com) Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih po stopi od 3%. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY. //
Zovem se Veronika i nisam mogla vjerovati kako sam dobila kredit od 20000 eura. Ponovno sam sretan i financijski stabilan i hvala Bogu da takve kreditne tvrtke još uvijek postoje na ovim prevarama posvuda, savjetovali su me i savjetovat ću svima koji trebaju kredit da ih koriste kako bi izašli iz financijskih poteškoća, možete ih kontaktirati putem e-maila ( davidsonalbertloan @gmail.com) Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih po stopi od 3%. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY. .
Mobile Sliding Menu
Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli
Tvrtka METRO Hrvatska svečano je otvorila novi veleprodajni centar u Puli, u Industrijskoj cesti 23. Novi pulski centar nalazi
Read More...Trgovci igračkama s ukupnim gubitkom od 696 tisuća eura
Poduzetnici u djelatnosti trgovine na malo igrama i igračkama u specijaliziranim prodavaonicama u prošloj su godini ostvarili neto gubitak
Read More...Uvrštenje obveznica JGL-a povezanih s održivošću
Emisija je izdana u ukupnom nominalnom iznosu od 60 milijuna eura uz fiksnu godišnju kamatnu stopu od 4,125%, što
Read More...PEVEX otvorio novi prodajni centar u Poreču
PEVEX d.d., 1. hrvatski trgovački lanac, danas je kupcima otvorio 30. prodajni centar, u Poreču. Na gotovo 5.000 četvornih
Read More...IKEA Hrvatska s rastom prihoda od 10,4 % među najuspješnijim IKEA tržištima na svijetu
Ingka Grupa, koja upravlja najvećim brojem robnih kuća IKEA, izvijestila je o poslovanju za poslovnu godinu 2024. (PG24, od
Read More...HUP: Za realizaciju 5 mlrd eura očekivanih hotelskih investicija nužne izmjene zakona
U hotelske kapacitete u Hrvatskoj se u idućih pet godine očekuju investicije od gotovo 5 milijardi eura, što je
Read More...Brnjac i Tzitzikostas: „Za konkurentno EU ugostiteljstvo i turizam”
U organizaciji hrvatske zastupnice Nikoline Brnjac u Europskom parlamentu održana je konferencija povodom Europskog dana ugostiteljstva, koja je okupila
Read More...Maistrini kampovi Amarin i Valkanela među najboljima u Europi
Prestižni vodič za kampiranje njemačkog autokluba objavio je popis najboljih kampova u Europi među kojima su se našla dva
Read More...U devet mjeseci u svijetu 1,1 milijarda turista – sustižu 2019. i više troše
Oko 1,1 milijarda turista putovala je u inozemstvo u prvih devet mjeseci 2024., što je 13 posto više nego
Read More...Dodijeljene nagrade turističkih novinara i pisaca u turizmu
Skoko i Frka-Petešić dobitnici Grand Prix Marco Polo za knjigu Hrvatska u 30 priča U prigodi 70. obljetnice utemeljenja Svjetske
Read More...Ocjena poslovnog okruženja u Hrvatskoj
Privatni sektor u cijelom je svijetu snažan pokretač gospodarskog rasta, ali mu je za napredovanje potrebno povoljno okruženje. U
Read More...Dolar ojačao prema košarici valuta, euro gotovo nepromijenjen
Na valutnim je tržištima vrijednost dolara prema košarici valuta prošloga tjedna blago porasla, nakon oštrog pada tjedan dana prije,
Read More...Nagađanja o višku spustila cijene nafte ispod 72 dolara
Cijene nafte pale su u petak na međunarodnim tržištima ispod 72 dolara budući da je odluka vodećih proizvođača o
Read More...Cijene hrane u studenom na najvišoj razini od prošlog proljeća
Cijene hrane zadržale su se u studenom na najvišoj razini od prošlog proljeća budući da je pojeftinjenje žitarica i
Read More...Cijene nafte iznad 73 dolara
Cijene nafte zadržale su se u petak na međunarodnim tržištima iznad 73 dolara budući da su prognoze o većoj
Read More...Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom
U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji
Read More...HUP-Udruga poslodavaca graditeljstva: Nepoštena konkurencija je najveći prepreka za razvoj sektora
Domaća građevinska industrija priprema se za veliki investicijski val u cestogradnju i obnovu željezničke infrastrukture koji je kroz najave
Read More...Cijene nekretnina nisu pale, manjak ponude ostaje najveći izazov
Podizanjem razine kvalitete usluge, profesionalnim pristupom agenata u posredovanju nekretninama i poštivanjem Kodeksa etike, važno je povećati povjerenje građana
Read More...Radni ručak HUP-Udruge malih i srednjih poduzetnika u Rijeci: Jačanje dijaloga za poticajnije poduzetničko okruženje na lokalnoj razini
HUP - Udruga malih i srednjih poduzetnika održala je u Rijeci tradicionalni Radni ručak na kojem je sudjelovao gradonačelnik
Read More...Regulatorni zahtjevi sve složeniji, a povećanje produktivnosti glavni prioritet industrije
Nedostatak kvalificirane radne snage i neusklađenost vještina s potrebama tržišta identificirala je gotovo polovica anketiranih tvrtki kao glavne prepreke
Read More...PIK Vrbovec šunke potvrdile status najprodavanijih na hrvatskom tržištu prema Nielsen istraživanju
Prema najnovijim istraživanjima provedenim od strane The Nielsen Company, renomirane agencije koja prati tržišne trendove i potrošačke preferencije, PIK
Read More...Coca-Colin doprinos gospodarstvu Hrvatske u 2023. godini iznosio 387 milijuna eura
U srijedu 6. studenog predstavljena je Studija o socioekonomskome utjecaju Coca-Cole u Hrvatskoj koja obuhvaća poslovne rezultate u 2023.
Read More...Ubrzana digitalna transformacija: Ključna rješenja za modernizaciju javnog sektora u Hrvatskoj i zemljama regije
KPMG International je proveo globalno istraživanje "Unlocking Government’s Technology Future" koje otkriva ključne izazove i prilike s kojima se
Read More...IKEA istraživanje otkriva: 79% djece u Hrvatskoj noću traži utjehu roditelja
IKEA smatra da su djeca najvažniji ljudi na svijetu, koji zaslužuju svaku priliku za igru i rast. Dok im
Read More...Prvi ugradbeni vodokotlić
Ono što je nekoć bilo vidljivo sada je skriveno: još od 1964. od tehnologije ispiranja može se vidjeti samo
Read More...Donacijom 13.193 eura dm i Kerempuh podržali istraživanje raka prostate
U ponedjeljak 9. prosinca dm i Kerempuh su Institutu Ruđer Bošković predali donaciju u iznosu od 13.193 eura, namijenjenu
Read More...Završeni CroAGRO i SAJMOVI HRANE I ZDRAVOG ŽIVLJENJA
Završeni su sajmovi CroAGRO, međunarodni sajam poljoprivrede, poljoopreme i mehanizacije te Sajmovi hrane i zdravog života koji su ove
Read More...Hrvatska rastom BDP-a i zapošljavanjem u vrhu EU-a u trećem tromjesečju
Hrvatska je rastom BDP-a u trećem tromjesečju bila pri vrhu EU-a, uz bok Malti, uz najsnažniji tempo zapošljavanja, pokazali
Read More...Nagrade Plivi, Messer Croatia Plinu i Digital Realtyu
U svečanoj i radnoj atmosferi uz poruku “Bez kompromisa za inovativno,sigurno i zdravo radno okruženje 7/24 !“, održana je
Read More...Otvoreni CroAGRO i Sajmovi hrane i zdravog življenja
U četvrtak su na Zagrebačkom velesajmu otvoreni CroAGRO i SAJMOVI HRANE I ZDRAVOG ŽIVLJENJA. Na sajmovima izlaže 350 izlagača na
Read More...MAGROS 2024 – ‘Povratak u budućnost’
KLJUČ USPJEHA – kombiniranje digitalnih i klasičnih pristupa trgovini Maloprodaja u Europi i Hrvatskoj prolazi kroz razdoblje transformacija zbog niza
Read More...GED 2024 – Neprocjenjiva vrijednost sajmova kao ključnog pokretača gospodarstva i konkurentnosti
Sajamska industrija bilježi snažne trendove rasta i razvoja u EU i u samom svijetu. Kao takva, velika je podrška
Read More...MAGROS 2023 – U sektoru trgovine nužni su inovacije i digitalizacija
Unatoč izazovima s kojima je suočen, poput inflacije i manjka radne snage, sektor trgovine pokazao je veliku fleksibilnost, a
Read More...GED 2023 – Sajamska industrija vraća se u punoj snazi
Nakon pandemije koja je zaustavila sajmovanje i donijela tešku perspektivu nad ovu djelatnost, sajmovi se vraćaju nikad jači i
Read More...MAGROS 2022 – Naglasak na novim izazovima
Konferencija MAGROS i ove je godine ponudila odgovore na najvažnija pitanja koja se tiču trgovine, ali i gospodarstva u
Read More...