Opatija: Turističkih noćenja 35 posto više, odlične najave za rujan

In Iz zemlje
opatija

Opatija je s današnjim danom ostvarila više turističkih noćenja nego cijele prošle godine, uz porast noćenja za 35 posto u odnosu na isto razdoblje lani, a odlične su i najave za rujan, priopćeno je u petak iz Turističke zajednice Grada Opatije.

Od početka siječnja do 20. kolovoza ostvareno je 494.605 noćenja, što je povećanje od 35 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

U usporedbi s rekordnom 2019. godinom, do sada je u 2021. godini ostvareno 60 posto noćenja u odnosu na isto razdoblje 2019. godinom, navodi se u priopćenju.

Po podatcima koji se iznose, u dvadeset dana kolovoza u Opatiji je registrirano 139.572 noćenja, što je 34 posto više u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.

Pritom su 94 posto noćenja ostvarili strani državljani, najviše iz Njemačke, Austrije i Mađarske. Nijemci su ostvarili 46.000 noćenja, što je 46 posto više nego u dvadeset dana lanjskog kolovoza, Austrijanci 20.600 noćenja, uz rast od 99 posto u odnosu na prošlu godinu, dok su Mađari ostvarili 10.500 noćenja, s rastom od 32 posto.

Domaći gosti su na četvrtom mjestu, s ostvarenih 8600 noćenja, ističu iz opatijske Turističke zajednice.

Po podatcima koje iznose, polovica noćenja bila je u hotelima, koji bilježe 47-postotni rast. U privatnom smještaju ostvreno je 46 posto kolovoških noćenja, dok je preostalih 4 posto noćenja bilo u nekomercijalnom smještaju.

“Rezultat koji je Opatija ostvarila u dosadašnjem dijelu sezone nadmašuje očekivanja, posebice ako i posezona bude u skladu s najavama koje trenutačno postoje, što će u velikoj mjeri ovisiti o epidemiološkoj situaciji u destinaciji, ali i emitivnim turističkim tržištima”, ocijenila je direktorica Turističke zajednice Grada Opatije Suzi Petričić.

Navela je da su hotelski i privatni smještaj visoke kategorije izrazito traženi te da su rasprodani i rujanski kapaciteti.

“U suradnji s brojnim subjektima iz turističkog sektora proteklo razdoblje radili smo na kreiranju novih turističkih proizvoda i doživljaja prilagođenih epidemiološkoj situaciji i novim navikama gostiju, a veseli nas da su gosti to prepoznali i pozitivno reagirali na činjenicu da Opatija pruža sve što im je potrebno za savršeni odmor”, rekla je Suzi Petričić. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design