Ožujsko pivo i nogomet se vole

In Odnosi s javnošću
dalić

Ožujsko pivo predstavilo aktivnosti u povodu nadolazećeg nogometnog prvenstva i proslavilo 20 godina prijateljstva s hrvatskim nogometom.

Nešto manje od mjesec dana dijeli nas od prvog okršaja hrvatske reprezentacije na velikom nogometnom spektaklu u Rusiji. Ožujsko pivo, ponosni sponzor hrvatskog nogometa, i ovaj put sprema mnoštvo iznenađenja za ljubitelje nogometa i piva, a predstavio ih je na druženju s medijima u Pivani. Tom prigodom održana je i konferencija za medije s izbornikom hrvatske reprezentacije Zlatkom Dalićem, povodom objave popisa igrača za pripreme za Svjetsko prvenstvo u Rusiji.

”Ovo je poseban dan jer slavimo dvadeset godina prijateljstva s hrvatskim nogometom kao i dvadeset godina od velikog rezultata u Francuskoj, kad su nas Vatreni ostavili bez daha. Ožujsko pivo u svim trenucima bilo je uz nogometaše te smo ponosni što je upravo naša Žuja pivski brend s najčvršćom ‘nogometnom’ vezom. Ponosni smo što svih ovih godina imamo čast biti vatreni dvanaesti igrač reprezentacije”, istaknuo je Marko Njavro, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare, te je Vatrenima poželio mnogo uspjeha na skorom Svjetskom nogometnom prvenstvu.

Atmosfera u Pivani bila je uistinu vatrena, a dodatno je zagrijana mnogobrojnim iznenađenjima koja je Ožujsko pivo pripremilo za vjerne navijače i ljubitelje nogometa.

Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare, predstavio je aktivnosti koje će Žuja provoditi tijekom nadolazećeg prvenstva: ”Ovogodišnjim kampanjom ponovno smo spojili ljubav prema nogometu, tradiciju Ožujskog piva, ali i inovativne tehnologije. Poznato je da su se naše kampanje proteklih godina izdvajale kreativnošću te da su ‘viralno’ prešle granice domaćeg tržišta, a vjerujemo da ni ovoga puta nećemo razočarati. Pravu poslasticu pripremili smo za nogometne znalce te smo ‘obukli’ Ožujsko pivo u limitirano redizajnirano ruho i na taj način istaknuli jedanaest najemotivnijih sportskih trenutaka naše reprezentacije kojih se svih ovih godina s radošću sjećamo.”

Žuja je predstavila i aktivaciju ”Što bi dao?” kojom je omogućila navijačima reprezentacije i ljubiteljima nogometa da u obliku fotografije i teksta kažu što bi sve dali da naši nogometaši u Rusiji osvoje zlato. Najbolje izjave bit će zauvijek zabilježene u knjizi koja će biti uručena izborniku Zlatku Daliću prije odlaska u Rusiju. Prikazan je i TV spot „Naglavačke“ kojim je Ožujsko pivo svojim prepoznatljivim humorom prikazalo što se sve to u Hrvatskoj okrene naopačke kad počne Svjetsko prvenstvo.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design