Philip Morris kupuje britansku farmaceutsku tvrtku

In Tvrtke i tržišta
morris

Američko-švicarski duhanski div Philip Morris International dogovorio je u petak kupnju britanskog proizvođača lijekova Vecture za 1,05 milijardi funti (1,44 milijarde dolara) u sklopu priprema za “postnikotinsko razdoblje”.

Prema ponudi Philip Morrisa, dioničari britanskog proizvođača 13 inhalacijskih lijekova dobit će 150 penija po dionici, 11 posto više od njezine cijene u vrijeme zatvaranja tržišta u četvrtak.

Time je američko-britanski proizvođač duhanskih proizvoda nadmašio ponudu investicijske tvrtke Carlyle Group, koja je u svibnju Vecturinim dioničarima ponudila 136 penija po dionici.

Uprava britanske tvrtke objavila je da povlači preporuku dioničarima da prihvate ponudu Carlyle Groupa i da prihvate onu Philipa Morrisa, odgodivši skupštinu dioničara, zakazanu u ponedjeljak. U Carlyleu nisu odmah odgovorili na zahtjev Reutersa da komentiraju informaciju o kupnji Vecture.

Dogovor je druga međunarodna akvizicija Philip Morrisa u proteklih tjedan dana, nakon kupnje proizvođača nikotinskih žvakaćih guma Fertin Pharma od investicijske tvrtke EQT za 5,1 milijardu danskih kruna (812 milijuna dolara).

Proizvođač cigareta u veljači je predstavio strategiju za “postnikotinsko razdoblje” jer očekuje da će u idućim godinama sve više ljudi prestati pušiti zbog zabrinutosti za zdravlje i regulatornih mjera. Vectura bi trebala poslovati kao neovisan odjel u samom srcu poslovanja Philipa Morrisa s inhaliranim lijekovima.

Kupnja britanske tvrtke pomoći će Philipu Morrisu da ubrza provedbu strategije “proširivanjem lepeze mogućnosti u inovativnim formulacijama za inhaliranje i oralnu primjenu”, objasnio je izvršni direktor Jacek Olczak. (H)

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design