Poziv na prvu kavu nakon dugo vremena: Franck daruje potrošače i njihove omiljene kafiće

In Odnosi s javnošću
Franck kava

Brojni ljubitelji kave jedva su dočekali da ponovno mogu popiti kavu s dragom osobom u svom omiljenom kafiću. Stoga je Franck prigodno, povodom otvorenja terasa, pokrenuo kreativni nagradni natječaj u kojem potrošači mogu osvojiti vrijedan Franck poklon paket proizvoda za sebe i kavu za svoj omiljeni kafić.

Sve što treba je posjetiti službeni Franck Instagram profil, otvoriti highlight ”Poziv na kavu” te screenshotati Franck pozivnicu za kavu. Pozivnicu treba ispuniti i označiti osobu s kojom žele popiti kavu, kao i svoj omiljeni kafić s Franck kavom* te tako ispunjenu formu pozivnice objaviti na svoj Instagram story.

Franck će sve pozivnice spremiti u highlight „Poziv na kavu“ na svom službenom Instagram profilu te po završetku natječaja, koji traje do 9. ožujka, 10 najkreativnijih autora nagraditi vrijednim poklon paketom i kavom za njihov omiljeni kafić.

Upravo je ispijanje kave dio dnevnog rituala mnogih Hrvata koji bez nje ne mogu zamisliti svoj dan, a koliko uživaju ispijati svoj omiljeni crni napitak baš u kafiću pokazalo je i prošlogodišnje istraživanje agencije Hendal i Francka provedeno za vrijeme prvog lockdowna. Rezultati istraživanja pokazali su kako je za vrijeme lockdowna čak 44 posto građana nedostajalo ispijanje kave u kafićima, a 47 posto ih je izjavilo kako će odmah u prvom tjednu kada se otvore ugostiteljski objekti, popiti kavu upravo tamo.

Da je ispijanje kave dobrim dijelom stil života i brojnih poznatih Hrvata, govori i to što se akciji „Poziv na kavu“ pridružila i influencerica Anita Dujić koja je na ovaj način pozvala dragu osobu na druženje uz kavu u omiljenom kafiću.

Pobjednici Franck kreativnog natječaja bit će objavljeni putem Instagram storyja na Franck profilu, a pravila natječaja mogu se pronaći na linku.

*Uključuje Franck partnerske kafiće

You may also read!

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

U Zagrebu je danas predstavljena ESG platforma koju je razvio Hrok u suradnji s vodećim bankama u Hrvatskoj. Na

Read More...
Jedna manje

Konzum nastavlja s kampanjom „Jedna manje“ čiji je cilj smanjenje plastičnog otpada

Konzumova kampanja „Jedna manje“, koja za cilj ima promociju korištenja višekratnih ekoloških torbi za kupnju i smanjenja plastičnog otpada

Read More...
šuma hrane komunlac

U Koprivnici posađena najveća šuma hrane u Hrvatskoj

Svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF danas je u suradnji s Gradom Koprivnica i njihovim komunalnim poduzećem Komunalac posadila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design