U utorak, 16. svibnja u 14 sati u Kongresnoj dvorani Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, bit će predstavljena najnovija knjiga prof. dr. Velimira Sriće „Sve tajne kreativnosti – kako upravljati inovacijama i postići uspjeh“.
Tekst knjige originalno je objavljen na engleskom jeziku („Creativity and Innovation Management“), a bavi se globalnim dilemama i lokalnim situacijama, teorijama i sudbinama ljudi koji su svojim inovacijama izmijenili svijet. Knjiga podučava kako uvoditi inovacije i promjene u poduzeću, stvaranju ili poduzetničkom pothvatu. Ona nudi studije slučajeva, alate za poticanje osobne i skupne kreativnosti i mnoštvo pouka kako proizvoditi inovacije i uspješno ih prodati na tržištu. Knjiga pomaže probuditi vlastitu kreativnost i pretvoriti je u alat za inoviranje poslovnog i osobnog života.
Velimir Srića je redovni profesor na Ekonomskim fakultetu u Zagrebu i međunarodni konzultant na području menadžmenta i informacijskih tehnologija. Pionir je istraživanja razvoja i primjene kreativnosti u menadžmentu, informatici i svakodnevnom životu u Hrvatskoj i regiji. Njegovi bivši studenti osnovali su brojne uspješne startupove, osvojili niz svjetskih nagrada za inovacije i utjecali na promjene izumima od sms-parkinga do Agrivija, od medvjedića sa senzorima TeddytheGuardian do najboljeg softvera za mikroplaćanje, Big Data, elektroničku trgovinu ili upravljanje nabavom.
Knjiga izlazi u izdanju Algoritma i konzultantske tvrtke Delfin-razvoj managementa, a na promociji će govoriti: prof. dr. Lajoš Žager, dekan Ekonomskog fakulteta, Nenad Antičević, urednik Algoritma, Ivana Nikolić, predsjednica Hrvatskog klastera kreativnih i kulturnih industrija, prof. dr. Ivo Josipović, bivši predsjednik RH i profesor na Pravnom fakultetu, Korado Korlević , voditelj Znanstveno-edukacijskog centra Višnjan te predsjednik Zaklade Adris, Matija Žulj, osnivač i direktor startup tvrtke Agrivi, dr. Leo Mršić, član pobjedničke ekipe Europskog Big Data Hackathona te sam autor.
O knjizi:
SVE TAJNE KREATIVNOSTI
KAKO UPRAVLJATI INOVACIJAMA I POSTIĆI USPJEH
Želite li saznati kako razmišljaju kreativci, kako dolaze do ideja, kako ih razvijaju, pretvaraju u izume i pobjeđuju na tržištu, kako se upravlja inovacijama i postaje pobjednik? Želite li razumjeti kreativnost da bi bili bolji suradnik, šef, partner ili roditelj nadarenom djetetu? Sve ćete to saznati iz nove knjige pionira istraživanja razvoja i primjene kreativnosti u menadžmentu, informatici i svakodnevnom životu, Velimira Sriće. Tekst je originalno objavljen na engleskom („Creativity and Innovation Management“), a temelji se na nizu osobnih iskustava koja je autor stekao živeći, učeći, radeći kao konzultant i predajući u New Yorku, Los Angelesu, Pekingu, Dubaiju i regiji Jugoistočne Europe. Njegovi bivši studenti osnovali su brojne uspješne startupove, osvojili niz svjetskih nagrada za inovacije i utjecali na promjene izumima od sms-parkinga do Agrivija, od medvjedića sa senzorima TeddytheGuardian do najboljeg softvera za mikroplaćanje, elektroničku trgovinu ili upravljanje nabavom.
Poruka s omotnice: Neki ljudi vide stvari kakve jesu i pitaju se zašto. Ja vidim stvari kakve nisu nikada bile i pitam se, zašto ne, rekao je Pablo Picasso.
Oduvijek postoje dvije vrste ljudi. Jedni se čude, a drugi stvaraju čuđenje. Ova je knjiga napisana za te druge. Oni nisu skloni pravilima i poslušni nego poduzetni. Ne prihvaćaju stvari kakve jesu već ih žele promijeniti. Oni izumljuju, zamišljaju, sanjaju, inoviraju, kreiraju, maštaju, istražuju, stvaraju i inspiriraju. Tako guraju svoje organizacije i ljudski rod naprijed! I dok u njima neki vide ludost, ova knjiga istražuje njihovu genijalnost. Tekst se bavi globalnim dilemama i lokalnim situacijama, teorijama, ali i sudbinama ljudi koji su svojim inovacijama izmijenili svijet. Ujedno, knjiga je konkretni alat koji podučava kako uvoditi inovacije i promjene u poduzeću, stvaranju ili poduzetničkom pothvatu. Ona nudi studije slučajeva, alate za poticanje osobne i skupne kreativnosti i mnoštvo pouka kako proizvoditi inovacije i uspješno ih prodati na tržištu. U današnjem svijetu digitalnih čuda i stalnih inovacija, kreativnost nam treba više nego ikad, a odgoj kreativnih pojedinaca postaje glavni imperativ svake države i organizacije. Nasuprot općem uvjerenju da se takvi ljudi rađaju, sve više jača saznanje da u svakom čovjeku čuči potencijalni inovator, valja ga „probuditi“. Ova knjiga pomaže da probudite vlastitu kreativnost i pretvorite ju u alat za inoviranje poslovnog i osobnog života.