Predstavljanje najnovije knjige prof. dr. Velimira Sriće

In Prikazi knjiga
naslovnica knjige-srića

U utorak, 16. svibnja u 14 sati u Kongresnoj dvorani Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, bit će predstavljena najnovija knjiga prof. dr. Velimira Sriće „Sve tajne kreativnosti – kako upravljati inovacijama i postići uspjeh“.

Tekst knjige originalno je objavljen na engleskom jeziku („Creativity and Innovation Management“), a bavi se globalnim dilemama i lokalnim situacijama, teorijama i sudbinama ljudi koji su svojim inovacijama izmijenili svijet. Knjiga podučava kako uvoditi inovacije i promjene u poduzeću, stvaranju ili poduzetničkom pothvatu. Ona nudi studije slučajeva, alate za poticanje osobne i skupne kreativnosti i mnoštvo pouka kako proizvoditi inovacije i uspješno ih prodati na tržištu. Knjiga pomaže probuditi vlastitu kreativnost i pretvoriti je u alat za inoviranje poslovnog i osobnog života.

Velimir Srića je redovni profesor na Ekonomskim fakultetu u Zagrebu i međunarodni konzultant na području menadžmenta i informacijskih tehnologija. Pionir je istraživanja razvoja i primjene kreativnosti u menadžmentu, informatici i svakodnevnom životu u Hrvatskoj i regiji. Njegovi bivši studenti osnovali su brojne uspješne startupove, osvojili niz svjetskih nagrada za inovacije i utjecali na promjene izumima od sms-parkinga do Agrivija, od medvjedića sa senzorima TeddytheGuardian do najboljeg softvera za mikroplaćanje, Big Data, elektroničku trgovinu ili upravljanje nabavom.

Knjiga izlazi u izdanju Algoritma i konzultantske tvrtke Delfin-razvoj managementa, a na promociji će govoriti: prof. dr. Lajoš Žager, dekan Ekonomskog fakulteta, Nenad Antičević, urednik Algoritma, Ivana Nikolić, predsjednica Hrvatskog klastera kreativnih i kulturnih industrija, prof. dr. Ivo Josipović, bivši predsjednik RH i profesor na Pravnom fakultetu, Korado Korlević , voditelj Znanstveno-edukacijskog centra Višnjan te predsjednik Zaklade Adris, Matija Žulj, osnivač i direktor startup tvrtke Agrivi, dr. Leo Mršić, član pobjedničke ekipe Europskog Big Data Hackathona te sam autor.

 

1-pozivnica na promociju - Sve tajne kreativnosti

 

O knjizi:

SVE TAJNE KREATIVNOSTI

KAKO UPRAVLJATI INOVACIJAMA I POSTIĆI USPJEH

Želite li saznati kako razmišljaju kreativci, kako dolaze do ideja, kako ih razvijaju, pretvaraju u izume i pobjeđuju na tržištu, kako se upravlja inovacijama i postaje pobjednik? Želite li razumjeti kreativnost da bi bili bolji suradnik, šef, partner ili roditelj nadarenom djetetu? Sve ćete to saznati iz nove knjige pionira istraživanja razvoja i primjene kreativnosti u menadžmentu, informatici i svakodnevnom životu, Velimira Sriće. Tekst je originalno objavljen na engleskom („Creativity and Innovation Management“), a temelji se na nizu osobnih iskustava koja je autor stekao živeći, učeći, radeći kao konzultant i predajući u New Yorku, Los Angelesu, Pekingu, Dubaiju i regiji Jugoistočne Europe. Njegovi bivši studenti osnovali su brojne uspješne startupove, osvojili niz svjetskih nagrada za inovacije i utjecali na promjene izumima od sms-parkinga do Agrivija, od medvjedića sa senzorima TeddytheGuardian do najboljeg softvera za mikroplaćanje, elektroničku trgovinu ili upravljanje nabavom.

Poruka s omotnice: Neki ljudi vide stvari kakve jesu i pitaju se zašto. Ja vidim stvari kakve nisu nikada bile i pitam se, zašto ne, rekao je Pablo Picasso.

Oduvijek postoje dvije vrste ljudi. Jedni se čude, a drugi stvaraju čuđenje. Ova je knjiga napisana za te druge. Oni nisu skloni pravilima i poslušni nego poduzetni. Ne prihvaćaju stvari kakve jesu već ih žele promijeniti. Oni izumljuju, zamišljaju, sanjaju, inoviraju, kreiraju, maštaju, istražuju, stvaraju i inspiriraju. Tako guraju svoje organizacije i ljudski rod naprijed! I dok u njima neki vide ludost, ova knjiga istražuje njihovu genijalnost. Tekst se bavi globalnim dilemama i lokalnim situacijama, teorijama, ali i sudbinama ljudi koji su svojim inovacijama izmijenili svijet. Ujedno, knjiga je konkretni alat koji podučava kako uvoditi inovacije i promjene u poduzeću, stvaranju ili poduzetničkom pothvatu. Ona nudi studije slučajeva, alate za poticanje osobne i skupne kreativnosti i mnoštvo pouka kako proizvoditi inovacije i uspješno ih prodati na tržištu. U današnjem svijetu digitalnih čuda i stalnih inovacija, kreativnost nam treba više nego ikad, a odgoj kreativnih pojedinaca postaje glavni imperativ svake države i organizacije. Nasuprot općem uvjerenju da se takvi ljudi rađaju, sve više jača saznanje da u svakom čovjeku čuči potencijalni inovator, valja ga „probuditi“. Ova knjiga pomaže da probudite vlastitu kreativnost i pretvorite ju u alat za inoviranje poslovnog i osobnog života.

 

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design