Predstavnici najpoznatijeg europskog udruženja vrhunskih chefova Jeunes Restaurateurs (JRE) posjetili Franck

In HoReCa, Uncategorized
Franck

Franck je u svojim pogonima kave u zagrebačkoj Vodovodnoj ulici ugostio hrvatske predstavnike Jeunes Restaurateursa (JRE) – najpoznatijeg europskog udruženja vrhunskih chefova.

Renomirani hrvatski chefovi imali su tako priliku upoznati cjelokupan proces proizvodnje kave koja u Francku nastaje isključivo iz vrhunskih sirovina. Kako bi naučili više o kavi i kvalitetnoj pripremi espressa, poslušali su i predavanje o porijeklu i nabavi kave te sudjelovali u radionici coffee cuppinga, što je metoda evaluacije kave koja se koristi kod kontrole kvalitete i razvoja novih proizvoda.

Chefovima je predstavljen bogat asortiman ponude za ugostiteljstvo, a posebno im se svidio nedavno lansirani Superiore espresso, blend probranih zrna kave s certifikatom Rainforest Alliance™. Svako zrno kave s egzotičnih plantaža Srednje i Južne Amerike te Azije pažljivo je probrano kako bi svojom raznolikošću dalo karakter sinergiji okusa ovoga espressa s raskošnim notama čokolade i cvijeća.

„U Francku prepoznajemo važnost kvalitete kave od zrna do šalice, a načela održivosti kojima se vodimo rezultirala su i lansiranjem premium Superiore espressa, blendom probranih zrna kave koja nose certifikat Rainforest Alliance. Ovaj certifikat je potvrda da kava koja se bira za Superiore espresso dolazi isključivo s plantaža i farmi koje udovoljavaju strogim standardima ekološke, društvene i ekonomske održivosti“, izjavila je Vesna Mihatov, direktorica Istraživanja i razvoja i Nabave kave u Francku.

Franckovi stručnjaci iz razvoja i profesionalni baristi chefovima su predstavili i dugogodišnji program barističke akademije i regionalnih barističkih natjecanja kojim kompanija aktivno podržava razvoj barističke scene ulažući u usavršavanje i poticanje izvrsnosti barističkih vještina mladih talenata.

Kao lider u kategoriji, Franck ima odgovornost u promicanju kulture kave, održivosti u nabavi i proizvodnji, inovacijama, ali i podizanju standarda kvalitete u pripremi i posluživanju gotovog napitka u HoReCa kanalu.

U tome smislu, kompanija aktivno radi na popularizaciji barističkog zvanja, te edukaciji i unapređenju znanja i vještina nove generacije barista koji podižu ljestvicu izvrsnosti ujedno doprinoseći ugostiteljskoj ponudi u Hrvatskoj, kao turističkoj destinaciji i zemlji u kojoj kava nije samo napitak, već je duboko ukorijenjena u našu kulturu.

Franck je već četiri godine partner Jeunes Restaurateurs (JRE) Hrvatska te redovito sudjeluje u njihovim aktivnostima prezentacijom vrhunskog espressa, inovativnih koktela od kave i čaja i ostalih noviteta koji najbolje upotpunjuju kreativna jela koja se poslužuju u vrhunskim restoranima diljem Hrvatske, a čiju ponudu kontinuirano prati i unapređuje upravo Jeunes Restaurateurs.

Franck je prepoznao JRE udruženje kao simbol izvrsnosti u svijetu fine hrane i pića koje odlično nadopunjuje upravo vrhunska kava i kultura koja je okružuje. Kao domaći proizvođač, kompanija kroz ovo partnerstvo nastoji dati svoj doprinos daljnjem podizanju ljestvice izvrsnosti u gastronomskoj ponudi Hrvatske.

You may also read!

Članovi Uprave dm-a

dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Žito grupa potpisuju ugovor o kupoprodaji kompanije Zvijezda

Fortenova grupa i Žito grupa potpisat će danas ugovor o kupoprodaji kompanija Zvijezda plus d.o.o. i Zvijezda d.o.o. Ljubljana,

Read More...
turizam

Hrvati putuju pet puta godišnje: gotovo polovica planira zimski odmor u Hrvatskoj, a jednako toliko izvan nje

Građani Hrvatske ove godine putuju više nego ranije, ali s pažljivijim planiranjem troškova. Najnovije istraživanje MasterIndex koje je za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design