Pridajete li posebnu pažnju prodajnoj stranici vašeg proizvoda?

In Korisno
1-e-commerce

Iako se na stranici proizvoda zapravo odvija ključan korak prodaje u web shopu, mnogi vlasnici online trgovina svejedno ne pridaju dovoljno pažnje izgledu i informacijama dostupnima kupcima. Ovo su detalji na koje posebno treba paziti…

Nije dovoljno otvoriti web shop i povezati ga s društvenim mrežama, kako biste ostvarili impresivnu prodaju. Nužno je zapravo paziti na pregršt detalja, od kojih se većina nalazi na stranici vaše e-trgovine.

Da, bitna je funkcionalna navigacija i intuitivno sučelje, kao i tražilica koja olakšava dolazak do željenih proizvoda. Proces plaćanja naravno da mora biti besprijekoran, no jednako je važno i ono što će kupci pronaći na stranici svakog od proizvoda, gdje donose konačnu odluku hoće li realizirati kupovinu ili neće.

Baš ta stranica s opisom proizvoda često je zanemarena od vlasnika web trgovina. Zašto? Jer proizvoda je puno pa nemaju volje zamarati se detaljima. No, upravo stranica samog proizvoda može prevagnuti hoće li netko obaviti kupovinu ili ne, zbog čega treba pridati posebnu pažnju njezinoj izradi…

Fotografije nužne, pomaže i video

Moderni kupci su vizualna bića, zbog čega je na stranici proizvoda jako važno prezentirati im svoj proizvod što ljepšim fotografijama. Od vas će očekuje profesionalna kvaliteta, a što je proizvod moguće iz više kuteva pogledati, time ispadate ozbiljniji prodavač i veće su šanse da će se kupovina zaista i dogoditi.

Ne zaboravite ni video, koji danas možete besplatno staviti na YouTube, a mnogo će poboljšati kvalitetu prodajne stranice vašeg proizvoda, pogotovo ako se radi o nečemu što je potrebno slagati prije upotrebe ili se proizvod mora koristiti na specifičan način, kako bi dao maksimalne rezultate.

Kombinacija profesionalnih fotografija i videa koji otkriva kako na najbolji način koristiti proizvod pokazuje se optimalnom za prodaju pa ako imate mogućnosti snimiti i jedno i drugo, svakako to napravite barem za svoje najatraktivnije artikle…

Jasno strukturiran opis proizvoda

Osim vizualnih elemenata, važan je i tekstualni dio koji će objasniti kupcu što sve dobiva ako kupi vaš proizvod. Praksa je koristiti kratki opis koji ide uz ime proizvoda i cijenu, a zatim duži u nastavku, u kojem detaljno navodite sve specifikacije, kao i prednosti u odnosu na konkurenciju.

Opis proizvoda mora biti jasno strukturiran, što znači da trebate koristiti odlomke razumne dužine, kao i liste koje će posebno istaknuti važne informacije o korištenju vašeg artikla. Pametno je koristiti i “bold”, naglašavanjem onih pojmova koji povećavaju izglede za prodaju, ako ih kupac uoči.

Nema sumnje, prije pisanja opisa proizvoda ili prijevoda sa stranog jezika, provjerite kakvo je stanje kod konkurencije. To se na engleskom zove competitor monitoring, što pomaže jer ćete izbjeći potpuno iste tekstove, sasvim uobičajene ako svi koriste istog dobavljača i ne zamaraju se kvalitetom prijevoda na hrvatski jezik.

Pomoći će svakako i napredni alati kao što je kliker.biz, jer će vam pokazati koje nove proizvode ima konkurencija te je li kod njih bilo cjenovnih promjena, kao i promjena na stanju zaliha u posljednje vrijeme.

To su informacije koje će vam pomoći i pri finalizaciji vaših prodajnih stranica proizvoda pa obavezno provjerite što imaju drugi, kako biste se istaknuli drukčijim pristupom, ali i stavili u opis sve ono što je za neki artikl bitno…

Optimizacija za tražilice

Osim što mora biti pregledna, oku ugodna, informativna i funkcionalna, prodajna stranica vaših proizvoda trebala bi biti optimizirana za tražilice.

Naime, najlakše je ostvariti prodaju ako kupac dolazi na vašu stranicu aktivno tražeći vaš proizvod. To će se dogoditi ako se pojavi vaš proizvod u Googleu, zbog čega je SEO iliti optimizacija za tražilice nešto što ne smijemo zanemariti.

Ono što svakako možete učiniti da se podigne vaš SEO rezultat je linkanje s drugim stranicama i uklanjanje eventualnih potrganih linkova, koji se obično javljaju ako maknete neki proizvod iz svog web shopa.

Također se pobrinite da struktura teksta bude prema standardima Googlea, s podnaslovima i odlomcima razumne dužine, kao i ključnim riječima vješto ubačenima, onima koje kupci najviše pretražuju.

Ako tome još dodate pokoji vanjski link s renomiranih izvora, vaša SEO optimizacija bit će odlična, a proizvodi će uz pregledan opis, profesionalne fotografije i koristan video dobiti posljednju kariku potrebu za uspješnu prodaju…

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design