U prvih pet ovogodišnjih mjeseci u Hrvatskoj je registrirano 25.280 novih vozila, što je 25,5 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, a najveći udjel na tržištu ostvaruju Volkswagen, Opel i Škoda, pokazuju u ponedjeljak objavljeni podaci agencije Promocija plus.
U tom razdoblju najveći tržišni udjel na domaćem automobilskom tržištu imao je Volkswagen, 15,2 posto i 3850 prodanih novih putničkih vozila.
Slijedi Opel s tržišnim udjelom od 11,6 posto i 2928 vozila te Škoda s 9,6 posto i 2426 prodanih komada.
Na hrvatskom tržištu među popularnijima su i Renaultova vozila. S prodanih 2250 vozila Renault je ostvario udjel na tržištu od 8,9 posto, a slijedi Ford s 1537 vozila i udjelom od 6,1 posto.
Najprodavaniji model u prvih pet ovogodišnjih mjeseci bio je Renault Clio s 1355 prodanih vozila.
Slijedi Opelova uzdanica Astra koje je prodano u 1272 komada, a potom Škoda Octavia, s prodanih 1098 komada.
U svibnju su na hrvatskom tržištu prodana 8124 nova putnička vozila ili 33,4 posto više nego u istom mjesecu 2016. godine. Najveću prodaju ostvario je Volkswagen, 1381 vozilom, čime je postigao 17 posto udjela na tržištu. Najprodavaniji model bila je Opel Astra, koje je prodano u 508 komada, pokazuju podaci Promocije plus. (H)