Rat i inflacija zaustavili su procvat online trgovine

In Vijesti iz svijeta
Onlajn trgovina

Zbog svakodnevnog povećanja cijena njemački potrošači počeli su paziti na svaki peni, ne samo u trgovinama, već i u online kupovini koja je cvjetala od početka pandemije do ukrajinskog rata.

Međutim, od početka rata online kupovina i narudžba putem pošte ušli su u recesiju, pokazuju podaci Udruge E-Commerce. Od početka travnja do sredine svibnja, brojke su pale za 6,7 ​​posto na godišnjoj razini.

Ljudi su puno manje kupovali “uradi sam” predmeta za rukotvorine, cvijeće, opremu za automobile i motocikle, kao i elektroničke uređaje. “Vidimo dvostruki učinak – normalizaciju prometa i ovo ratno zlo koje potresa potrošače”, rekao je u četvrtak glasnogovornik udruge Frank Düssler.

Dodao je da prognoza za dugoročni rast online trgovine stoji, ali da je ranija prognoza od 12 posto godišnje vjerojatno neodrživa. Prema njemačkom zavodu za statistiku, maloprodaja je od ožujka do travnja pala za realnih 5,4 posto, a nominalno za 4,7 posto.

dpa GermanyToday

You may also read!

ugostitelj-konobar-kava

OVI indeks pao šesti mjesec zaredom, u lipnju za 8,1 posto

Indeks slobodnih radnih mjesta OVI u lipnju je pao šesti mjesec zaredom na godišnjoj razini, za 8,1 posto, što

Read More...
Donald Tramp i Fridrih Merc

Merc želi brzi dogovor s Trampom o carinama

Sat otkucava u trgovinskom sporu između Sjedinjenih Država i Europske unije. Nepun tjedan dana prije najavljenih novih američkih carina

Read More...
poljoprivreda

Zasijano više pšenice, kukuruza i suncokreta, a smanjena sjetva šećerne repe

Statistički podaci o prvim procjenama zasijanih površina važnijih usjeva u ovoj godini pokazuju da su povećane površine pod pšenicom,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design