Recept za najČOKnutiju dječju zabavu

In Brandovi
ecept za najČOKnutiju dječju zabavu

„Istina ili izazov“, jedna od najpopularnijih zabavnih igara za djecu i mlade, ali i one malo starije naraštaje, dolazi u novom ruhu i to zahvaljujući Kraševom nagradnom natječaju. Tako su tu, umjesto boce, karte s pitanjima koja su osmislili najveći fanovi Kraševe Čokse!

Među najČOKnutijim pitanjima, raspoređenima na 34 karte, su tko ti je bio prvi crush ili čo sve radiš da imaš nevidljivi plašt, kao i izazovi poput oponašanja slavne osobe ili izgovaranja abecede unatrag. Na Krašev nagradni natječaj pristiglo je čak šest i pol tisuća zabavnih prijedloga, a sudionici su birali i dizajn karata. Najbolji, ili bolje rečeno najČOKnutiji, prijedlozi pretočeni su u Čoksa Istina-Izazov karte koje se nalaze u promo pakiranjima Čokse.

Požurite po tri super fina Čoksa okusa, creamy milk, salted peanut i forest fruit & cereals, s kojima u paketu stižu ove najkul karte, a svoj omiljeni zabavni i ukusni paketić možete pronaći u svim Kraševim prodavaonicama te na policama većih trgovačkih lanaca.

Možeš li izdržati da ne kupiš Čoksa promo paket s Istina-Izazov kartama?

O Krašu
Povijest Kraša započinje u Zagrebu, na temeljima tvornice za proizvodnju čokolada Union koja je osnovana 1911. godine kao prvi industrijski proizvođač čokolade u jugoistočnoj Europi. Dvanaest godina kasnije zagrebačko poduzeće Bizjak započelo je s proizvodnjom dvopeka, keksa i vafla, a 1950. godine te se dvije tvornice s još nekoliko manjih proizvođača ujedinjuju pod zajedničkim imenom antifašističkog borca i sindikalista Josipa Kraša. Kraševa je povijest obilježena velikim uspjesima i prekretnicama, među kojima su i titula dobavljača kraljevskog dvora u Beču i Budimu 1913. godine te početak proizvodnje prvih bombona s crtom 1936. godine, najtanje čokolade na svijetu 1938. godine ili prve robne marke na ovim prostorima 1946. godine. Danas je Kraš suvremena kompanija koja se uspješno prilagođava izazovima i zahtjevima tržišta, a svoje poslovanje temelji na najvišim standardima kvalitete, bogatstvu asortimana, prepoznatljivim brendovima i stoljetnoj tradiciji. Zajedno s tvornicama Karolinom iz Osijeka i Mirom iz Prijedora čini Kraš grupu, vodećeg konditorskog proizvođača u jugoistočnoj Europi koji zapošljava oko 2.000 radnika. Više od polovice ukupne proizvodnje plasira na domaće tržište, dok ostatak izvozi na brojna inozemna tržišta, uključujući države u okruženju, Zapadnu Europu te prekomorska tržišta Australije, Kanade i Sjedinjenih Američkih Država, kao i pojedinih azijskih i afričkih zemalja.

You may also read!

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

U Zagrebu je danas predstavljena ESG platforma koju je razvio Hrok u suradnji s vodećim bankama u Hrvatskoj. Na

Read More...
Jedna manje

Konzum nastavlja s kampanjom „Jedna manje“ čiji je cilj smanjenje plastičnog otpada

Konzumova kampanja „Jedna manje“, koja za cilj ima promociju korištenja višekratnih ekoloških torbi za kupnju i smanjenja plastičnog otpada

Read More...
šuma hrane komunlac

U Koprivnici posađena najveća šuma hrane u Hrvatskoj

Svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF danas je u suradnji s Gradom Koprivnica i njihovim komunalnim poduzećem Komunalac posadila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design