Recept za najČOKnutiju dječju zabavu

In Brandovi
ecept za najČOKnutiju dječju zabavu

„Istina ili izazov“, jedna od najpopularnijih zabavnih igara za djecu i mlade, ali i one malo starije naraštaje, dolazi u novom ruhu i to zahvaljujući Kraševom nagradnom natječaju. Tako su tu, umjesto boce, karte s pitanjima koja su osmislili najveći fanovi Kraševe Čokse!

Među najČOKnutijim pitanjima, raspoređenima na 34 karte, su tko ti je bio prvi crush ili čo sve radiš da imaš nevidljivi plašt, kao i izazovi poput oponašanja slavne osobe ili izgovaranja abecede unatrag. Na Krašev nagradni natječaj pristiglo je čak šest i pol tisuća zabavnih prijedloga, a sudionici su birali i dizajn karata. Najbolji, ili bolje rečeno najČOKnutiji, prijedlozi pretočeni su u Čoksa Istina-Izazov karte koje se nalaze u promo pakiranjima Čokse.

Požurite po tri super fina Čoksa okusa, creamy milk, salted peanut i forest fruit & cereals, s kojima u paketu stižu ove najkul karte, a svoj omiljeni zabavni i ukusni paketić možete pronaći u svim Kraševim prodavaonicama te na policama većih trgovačkih lanaca.

Možeš li izdržati da ne kupiš Čoksa promo paket s Istina-Izazov kartama?

O Krašu
Povijest Kraša započinje u Zagrebu, na temeljima tvornice za proizvodnju čokolada Union koja je osnovana 1911. godine kao prvi industrijski proizvođač čokolade u jugoistočnoj Europi. Dvanaest godina kasnije zagrebačko poduzeće Bizjak započelo je s proizvodnjom dvopeka, keksa i vafla, a 1950. godine te se dvije tvornice s još nekoliko manjih proizvođača ujedinjuju pod zajedničkim imenom antifašističkog borca i sindikalista Josipa Kraša. Kraševa je povijest obilježena velikim uspjesima i prekretnicama, među kojima su i titula dobavljača kraljevskog dvora u Beču i Budimu 1913. godine te početak proizvodnje prvih bombona s crtom 1936. godine, najtanje čokolade na svijetu 1938. godine ili prve robne marke na ovim prostorima 1946. godine. Danas je Kraš suvremena kompanija koja se uspješno prilagođava izazovima i zahtjevima tržišta, a svoje poslovanje temelji na najvišim standardima kvalitete, bogatstvu asortimana, prepoznatljivim brendovima i stoljetnoj tradiciji. Zajedno s tvornicama Karolinom iz Osijeka i Mirom iz Prijedora čini Kraš grupu, vodećeg konditorskog proizvođača u jugoistočnoj Europi koji zapošljava oko 2.000 radnika. Više od polovice ukupne proizvodnje plasira na domaće tržište, dok ostatak izvozi na brojna inozemna tržišta, uključujući države u okruženju, Zapadnu Europu te prekomorska tržišta Australije, Kanade i Sjedinjenih Američkih Država, kao i pojedinih azijskih i afričkih zemalja.

You may also read!

plenkovic

Plenković pozvao na odgovornost u formiranju cijena

Premijer Andrej Plenković pozvao je u petak na odgovorno ponašanje u određivanju cijena i brigu o zaštiti ranjivih društvenih

Read More...
Hrvoje Stojić HUP

HUP: Vrijeme za fiskalnu konsolidaciju i jačanje konkurentnosti

Hrvatska udruga poslodavaca (HUP) pobrojala je u petak ciljeve za koje se zalaže u 2025. godini, što uključuje optimizaciju

Read More...
Glavina

Zbog ulaganja turistički promet na kontinentu lani porastao 5 posto

Ministar turizma i sporta Tonči Glavina u petak je u Vukovaru održao sastanak s predstavnicima turističkog sektora Vukovarsko –

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design