Sasvim novo lice Jamnice

In HoReCa
Sasvim novo lice Jamnice

Do sada poznata kao kraljica svakog stola, ove zime Jamnica postaje kraljica stila. Predstavljamo novu, limitiranu Jamnica blagdansku kolekciju.

Ono što je penkala kemijskim olovkama, to je tijekom godina postala Jamnica gaziranoj prirodnoj mineralnoj vodi. Usprkos tome i tradiciji dugoj više od 190 godina Jamnica svojim kupcima i potrošačima posljednje dvije godine donosi nove prilike za konzumaciju, širi ciljne skupine, stvara kreativne komunikacije te predstavlja nove edicije.

Povodom blagdana, dolazi osam novih ukrasa na bocama gazirane prirodne mineralne vode Jamnice. Na pakiranju nepovratne staklene boce od 0,75 L prepoznatljivim tonovima zelene i bijele boje dodane su svečane nijanse crvene, zlatne i srebrne.

Nova kolekcija inspirirana je filigranskom tehnikom, a modernim i novim dizajnom, stiliziranim u blagdanskim motivima, Jamnica dolazi u sasvim drugačijem, do sad neviđenom izdanju. Kroz 8 različitih blagdanskih motiva postaje dodatan ukras na svakom okupljanje, druženju ili večeri.

Uočljiva kao i dobar komad odjeće, ukras kojeg će biti nemoguće ne primijetiti, istovremeno snažna i jednostavna, nova kolekcija dočarava glavne osobine brenda, jedinstvene gazirane mineralne vode, Jamnice.

Limitirana kolekcija, koja odiše elegancijom i ekskluzivnošću, bit će dostupna na odabranim prodajnim mjestima kako u maloprodaji tako i u HoReCa kanalu.

You may also read!

Konferencija HUP-a: Kako realizirati više EU sredstva u novom Višegodišnjem financijskom okviru

Konferencija HUP-a: Kako realizirati više EU sredstva u novom Višegodišnjem financijskom okviru

U organizaciji HUP – Udruge profesionalaca za fondove EU održana je konferencija Pogled u budućnost: EU fondovi kao prilika

Read More...
Tampere i Dubrovnik proglašeni su Europskim prijestolnicama i Zelenim pionirima pametnog turizma za 2026. godinu

Tampere i Dubrovnik proglašeni su Europskim prijestolnicama i Zelenim pionirima pametnog turizma za 2026. godinu

Europska komisija proglasila je Europsku prijestolnicu i Zelenog pionira pametnog turizma za 2026. godinu, odavši priznanje odredištima koja prednjače

Read More...
WorldBank

Poticanjem produktivnosti povećao bi se BDP i stvorilo više boljih radnih mjesta u zemljama Europe i središnje Azije

Prema danas objavljenom izvješću Svjetske banke zemlje Europe i središnje Azije trebale bi hitno početi raditi na učinkovitijem korištenju

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design