Prodavaonica nudi više od 35.000 artikala i 5000 inovacija, a kupci će po prvi put u Bosni i Hercegovini koristiti pametna shopping kolica.
Banja Luka dobila je trgovinu na svjetskoj razini – svečano otvoren preuređeni Super Konzum Borik, uređen u skladu s najmodernijim svjetskim standardima koji predstavlja primjer modernog koncepta kupnje.
Super Konzum Borik prodavaonica je koja ispunjava želje i najzahtjevnijih kupaca, a nudi više od 35.000 artikala i 5.000 inovacija. Investicija uložena u Super Konzum Borik iznosi više od 2, 5 milijuna KM čime se vodilo računa o savršenom konceptu poslovanja i potpunom zadovoljstvu kupaca.
“Mi smo danas napravili biser u Banja Luci i otvorili treću ovakvu trgovinu u nizu, nakon Zagreba i Ljubljane i koja je zasigurno među najboljima u Europi po svojoj tehnologiji i izgledu. Ponosan sam što će naši kupci moći uživati u ovom dućanu, a lokalni partneri predstaviti svoje proizvode što lokalnom gospodarstvu daje jednu dodatnu dimenziju i priliku za daljnji iskorak. Ono što Agrokor, Konzum i Mercator podržavaju jest da kupujemo domaće, da potičemo lokalno i regionalno, da pozivamo sve poduzetnike i proizvođače da razvijamo proizvodnju, kvalitetnih, lokalnih proizvoda i radimo na daljnjem unaprjeđenju poslovnih procesa.”, izjavio je prilikom otvorenja Ante Todorić, dopredsjednik Agrokor koncerna.
Kupcima su od sada dostupne najbolje ekološke namirnice, a odjel voća i povrća izgleda poput tržnice i nudi samo najbolje od prirode. Na policama voća i povrća banjalučkog Konzuma posebno mjesto zauzima voće iz tropskih krajeva, dok se na odjelu međunarodne kuhinje pripremaju delicije iz cijeloga svijeta. Posvećenost kupcu vidljiva je na svakom odjelu – na unaprijeđenoj pekarnici kupci se mogu sami uvjeriti kako se tijesta peku u specijaliziranim pećnicama. Na posebno kreiranom odjelu začina kupci mogu upoznati okuse drugih kultura. Odjel delikatesa nudi bogat izbor s više od 120 vrsta plemenitih sireva i najbogatija ponuda suhomesnatih proizvoda. Također u ponudi su i vina 70 vinskih kuća iz cijeloga svijeta te više od 100 različitih vrsta craft piva iz 13 različitih država svijeta.
“Vrijedno smo radili nekoliko mjeseci na pripremi za preuređenje interijera i stvaranju posebnog doživljaja kupovine – stotine radnika je bilo uključeno u taj proces. Nekoliko vrhunskih arhitekata s ljubavlju je predano radilo da ovaj prostor pretvore u ukras Banje Luke. Naša preuređena prodavaonica pruža brojne novitete, a što je najvažnije povećali smo i broj zaposlenih sa 74 na 130 te proširili asortiman proizvoda koji su na našim policama,” – istaknuo je Tomislav Bagić, direktor Konzuma BiH.
Dream Factory odjel posebna je priča u kojem dječja mašta nema granica i postaje jedinstvena pustolovina, a nudi najveći odjel igračaka, prilagođen svim uzrastima i potrebama djeteta.
Osim bogate ponude, prodavaonica pruža i inovativnu kupovinu. Kupci će po prvi put u Bosni i Hercegovini moći koristiti pametna shopping kolica na kojima mogu vidjeti trenutne akcijske ponude, pronaći lokaciju svakog željenog artikla, provjeriti cijene proizvoda i ono najvažnije, u svakom trenutku mogu očitati sadržaj i vrijednosti košarice.
Konzum BiH otvara vrata za mnogobrojne kupce i time je Banja Luka dobila mjesto gdje kupnja postaje doživljaj, nesvakidašnje iskustvo i zabava za cijelu obitelj.