Terme Sveti Martin jedan od lidera u inovacijama u turizmu sjeverne Hrvatske

In Iz zemlje
Golfer, Toplice Sveti Martin

Terme Sveti Martin ponosno su primile nagradu za najbolju Inovaciju u terapijskom spa programu na Balkan Spa Summitu u Beogradu. Generalna direktorica, Nuša Korotaj, zajedno s kolegom iz Turističke zajednice Međimurske županije, Rudijem Grulom, predstavila je jedinstvenu perspektivu na kontinentalni turizam Hrvatske. Nagrada je rezultat njihovih izvanrednih usluga i Healthness programa koji se temelje na zdravim, lokalnim, domaćim i održivim vrijednostima.

Na panelima su sudjelovali stručnjaci iz različitih zemalja, uključujući Srbiju, Sloveniju, Grčku, Bugarsku, Rumunjsku, Mađarsku i Tursku. Nuša Korotaj je predstavila Terme Sveti Martin kao “zelene” terme i ESG strategiju naglasivši: “Naš jedinstveni Healthness koncept temelji se na antropozofiji Dr. Rudolfa Steinera, koja naglašava ravnotežu između tijela, duha i uma radi postizanja zdravlja i sreće. Našim gostima pružamo autentične usluge i programe koje neće pronaći nigdje drugdje.”

Nedavno su Terme Sveti Martin primile i nagradu Big SEE za Kreativnu priču i identitet kao iskustvo. Njihova posvećenost ovom konceptu odražava se i na njihovoj web stranici, gdje su stvorili digitalni prostor za opuštanje bez napadne prodajne komunikacije.

Ova nagrada ne bi bila moguća bez partnerstva s tvrtkama kao što su Rajketing, Borut Kajbič, Specto, Mitja Božič, Vid Rotar, Maja Danica Pečanić te menadžerskom tvrtkom Best Hospitality Solutions. Zahvaljujući njihovoj podršci, sadašnji i budući gosti mogu istraživati prvi Healthness resort u Europi čak i prije rezervacije svog odmora.

Terme Sveti Martin se ističu po inovaciji, inteligentnom dizajnu, ekološkoj osjetljivosti, održivosti, kulturnoj i društvenoj osviještenosti, funkcionalnosti i ergonomiji, estetici i osjećajima. Ova nagrada ih pozicionira kao vrhunsku destinaciju koja pruža visokokvalitetne usluge, nezaboravna iskustva i brigu o okolišu i lokalnoj zajednici. Terme Sveti Martin ovime ponovo dokazuju kako su jedan od lidera u inovacijama u turizmu sjeverne Hrvatske i primjer dobre prakse koji svoja znanja spremno dijele sa svima koji dijele iste vrijednosti.

You may also read!

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Prvi gospodarski forum s Kosovom u RH: Hrvatski proizvodi dobro kotiraju na kosovskom tržištu

Hrvatska s Kosovom ostvaruje suficit u trgovinskoj razmjeni, što je rezultat visoke potražnje za hrvatskim proizvodima, posebno u sektorima

Read More...
turizam

Tri Aminess kampa među najboljima u Europi po izboru ADAC-a

Čak tri Aminess kampa ušla su u prestižni ADAC Superplatz 2025., koji njemački autoklub dodjeljuje najboljim europskim kampovima. Ovo

Read More...
Predstavnici Texo Moliora i PBZ tim

Texo Molior novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design