U komercijalnom smještaju u 2019. turista 5 posto, a noćenja 2 posto više

In Iz zemlje
turizam

U komercijalnim smještajnim objektima u 2019. boravilo je 19,5 milijuna turista ili 5 posto više nego u 2018., dok je ostvarenih 91,2 milijuna noćenja porast od 2 posto, podaci su Državnog zavoda za statistiku (DZS), koji pokazuju i gotovo 10 postotni porast prometa domaćih turista u tim objektima.

Domaći su turisti u komercijalnom smještaju u 2019. ostvarili 7,1 milijuna noćenja, što je gotovo 10 posto više, a u te objekte i došlo ih je 9,4 posto više nego u 2018., ili 2,2 milijuna, po čemu su među svim nacijama u tim objektima na drugom mjestu, iza Nijemaca kojih je došlo 2,9 milijuna ili 3,5 posto više.

S ostvarenim noćenjima domaći su na trećem mjestu, iza prvih Nijemaca, čijih je noćenja bilo daleko najviše ili 20 milijuna, što je blagi minus u odnosu na 2018. godinu. Na drugom mjestu sa 7,5 milijuna noćenja ili 3,1 posto više su Slovenci, a iza domaćih turista na četvrtom mjestu sa 7,05 milijuna noćenja su Austrijanci, koji su time također u blagom minusu od 0,1 posto, odnosno može se reći i na razini 2018. godine.

Ukupno je stranih turista u hrvatski komercijalni smještaj u 2019. dolazilo iz više od 80 zemalja, a uobičajeno stranci su činili oko 90 posto ukupnom prometa u komercijalnom smještaju, i to sa 17,3 milijuna dolazaka ili 4,3 posto više nego u 2018. te sa 84,12 milijun noćenja ili 1,2 posto više.

Među hrvatskim regijama odnosno županijama, najviše turista u komercijalnom smještaju, 23 posto od ukupnih dolazaka, i noćenja, 29 posto od ukupnih, tradicionalno je bilo u Istri, i to sa 4,5 milijuna turista i 26,4 milijuna noćenja, čime su i u plusu u odnosu na 2018. od 3,4 posto i 1 posto.

Na drugom mjestu je Splitsko-dalmatinska županija sa 3,7 milijuna turista i 18 milijuna noćenja u tom smještaju, što su porasti od 18,7 posto i 19,7 posto, dok je među pojedinim destinacijama ‘pobjednik’ 2019. Dubrovnik s najviše noćenja u komercijalnom smještaju ili 4,3 milijuna, što je 6 posto više nego u 2018.

Po vrstama komercijalnog smještaja, najviše je noćenja u 2019. ili 44,5 milijuna ostvareno u raznim vrstama objekata u tzv. privatnom smještaju, čime su u plusu od 2,6 posto u odnosu na 2018.

U hotelima je bilo 20,7 milijuna noćenja ili 1,6 posto više, dok su kampovi sa 18,2 milijuna noćenja ili 0,6 posto manje na trećem mjestu. (H)

You may also read!

Dinko Lucić predsjednik Uprave PBZ-a i Zlatko Dalić

Izbornik Dalić i dalje brend ambasador PBZ Grupe i Premium Visa kartica

Zlatko Dalić i PBZ Grupa vjerno jedni uz druge. Izbornik hrvatske nogometne reprezentacije Zlatko Dalić i predsjednik Uprave Privredne banke

Read More...
wallstreet

Na Wall Streetu novi rekordi, europski ulagači oprezniji

Na Wall Streetu je prošloga tjedna S&P 500 indeks dosegnuo rekordnu razinu, kao i Nasdaq, što se ponajviše zahvaljuje

Read More...
nafta

Cijene nafte iznad 83 dolara, u fokusu OPEC+

Cijene nafte porasle su u petak na međunarodnim tržištima iznad 83 dolara pod utjecajem špekulacija da će vodeći proizvođači

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design