U ljetnoj sezoni pojede se preko 34 milijuna PIK ćevapa i preko 11 milijuna PIK kobasica

In Istraživanja
PIKaso

Roštilj je uvijek pravi izbor kad su Hrvati u pitanju, bilo da je riječ o druženju s ekipom, gledanju tekme ili obiteljskom posjetu. Ne čudi stoga informacija da se u ljetnoj sezoni pojede preko 34 milijuna PIK ćevapa i preko 11 milijuna PIK kobasica. Navedeno potvrđuje da su se proizvodi iz asortimana Volim roštilj PIK Vrbovca, posljednjih nekoliko godina pokazali kao neizostavan sudionik druženja na otvorenom i roštiljanja.

U povodu nove sezone roštiljanja PIK je lansirao i novu kampanju „PIKaso – Umjetnik roštilja“. Kampanja prikazuje roštiljanje kao umjetnost i inspirira sve da postanu pravi PIKaso za svoju ekipu. Glavna okosnica kampanje je imidž spot s PIKasom u glavnoj ulozi te zabavnom, lako pamtljivom pjesmom u podlozi.

Svima omiljeni klasici – ćevapi, pljeskavice, američki burgeri, kobasice i rebarca, omogućuju brzu i laku pripremu omiljenih remek-jela, a prepoznatljiv okus i širok izbor delicija zadovoljit će i najzahtjevnije ljubitelje roštilja.

You may also read!

Erste bank

Erste banka od 1.3. smanjuje kamatne stope na nove stambene kredite

Erste banka donijela je odluku o smanjenju kamatnih stopa na nove stambene kredite uz status klijenta, koja će na

Read More...
fiskal

“Bez računa se ne računa”: Poreznim obveznicima uručeno 216 prekršajnih maloga

Porezna uprava (PU) u petak je izvijestila da je tijekom nagradnog natjecanja "Bez računa se ne računa" provjereno 3,8

Read More...
Dalibor Kratohvil

HOK: Natječaje za EU sredstva potrebno je prilagoditi obrtnicima

EU prilike za obrtnike tema okupljanja stručnjaka sljedećeg tjedna Prema analizi podataka o odobrenim projektima iz posljednje tri godine, sudjelovanje

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design