Ukupni godišnji prihod komunikacijskih agencija prvi puta iznad 300 mil eura

In Odnosi s javnošću
turizam

Komunikacijske agencije, članice Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) u 2022. godini su dosegnule 307 milijuna eura ukupnih prihoda što je oko tri posto više nego u 2021. i prvi puta da su premašile 300 milijuna eura, izvijestili su u četvrtak iz te udruge.

Agencije-članice HURA-e predstavljaju više od 80 posto ukupnih oglašivačkih budžeta u zemlji, a rastom ukupnih prihoda u 2022. potvrdile su značajnu tržišnu poziciju, ističu iz HURA-e na temelju analize koju su proveli koristeći javno dostupne podatke iz baze Digitalne komore i Fine.

Smatraju i da nakon pandemijskih godina, rezultati za 2022. ukazuju i na stabilizaciju tog tržišta.

Osim porasta ukupnih prihoda agencije su u 2022. i više zapošljavale, za sedam posto u odnosu na 2021. godinu te su ukupno imale 1364 zaposlenih.

Porasli su im i prihodi od izvoza, za oko 10 posto u odnosu na 2021, na gotovo 68 milijuna eura.

HURA iznosi i podatke istraživanja zajednice za digitalni marketing IAB Croatia, po kojemu je domaće tržište online oglašavanja u 2022. godini poraslo za 21 posto. (H)

You may also read!

wall-str

Europski ulagači oprezni, indeksi stagniraju

Na europskim se burzama u ponedjeljak ujutro trguje oprezno, pa burzovni indeksi stagniraju, dok ulagači čekaju nove vijesti koje

Read More...
nafta

Nakon dva tjedna pada, cijene nafte blago porasle

Na svjetskim su tržištima cijene nafte prošloga tjedna blago porasle, nadoknadivši dio gubitka od prethodna dva tjedna, a tijekom

Read More...
INTERLIBER

Interliber dokazao da tiskana riječ živi

47. međunarodni sajam knjiga Interliber uspješno je priveden kraju na Zagrebačkom velesajmu. Od 11. do 16. studenoga, četiri paviljona

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design