Komunikacijske agencije, članice Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) u 2022. godini su dosegnule 307 milijuna eura ukupnih prihoda što je oko tri posto više nego u 2021. i prvi puta da su premašile 300 milijuna eura, izvijestili su u četvrtak iz te udruge.
Agencije-članice HURA-e predstavljaju više od 80 posto ukupnih oglašivačkih budžeta u zemlji, a rastom ukupnih prihoda u 2022. potvrdile su značajnu tržišnu poziciju, ističu iz HURA-e na temelju analize koju su proveli koristeći javno dostupne podatke iz baze Digitalne komore i Fine.
Smatraju i da nakon pandemijskih godina, rezultati za 2022. ukazuju i na stabilizaciju tog tržišta.
Osim porasta ukupnih prihoda agencije su u 2022. i više zapošljavale, za sedam posto u odnosu na 2021. godinu te su ukupno imale 1364 zaposlenih.
Porasli su im i prihodi od izvoza, za oko 10 posto u odnosu na 2021, na gotovo 68 milijuna eura.
HURA iznosi i podatke istraživanja zajednice za digitalni marketing IAB Croatia, po kojemu je domaće tržište online oglašavanja u 2022. godini poraslo za 21 posto. (H)