Ukupni godišnji prihod komunikacijskih agencija prvi puta iznad 300 mil eura

In Odnosi s javnošću
turizam

Komunikacijske agencije, članice Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) u 2022. godini su dosegnule 307 milijuna eura ukupnih prihoda što je oko tri posto više nego u 2021. i prvi puta da su premašile 300 milijuna eura, izvijestili su u četvrtak iz te udruge.

Agencije-članice HURA-e predstavljaju više od 80 posto ukupnih oglašivačkih budžeta u zemlji, a rastom ukupnih prihoda u 2022. potvrdile su značajnu tržišnu poziciju, ističu iz HURA-e na temelju analize koju su proveli koristeći javno dostupne podatke iz baze Digitalne komore i Fine.

Smatraju i da nakon pandemijskih godina, rezultati za 2022. ukazuju i na stabilizaciju tog tržišta.

Osim porasta ukupnih prihoda agencije su u 2022. i više zapošljavale, za sedam posto u odnosu na 2021. godinu te su ukupno imale 1364 zaposlenih.

Porasli su im i prihodi od izvoza, za oko 10 posto u odnosu na 2021, na gotovo 68 milijuna eura.

HURA iznosi i podatke istraživanja zajednice za digitalni marketing IAB Croatia, po kojemu je domaće tržište online oglašavanja u 2022. godini poraslo za 21 posto. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design