United Grupa kupuje bugarsku Novu

In Odnosi s javnošću
Poduzetnistvo

Vodeći telekomunikacijski i medijski operater u jugoistočnoj Europi, United Grupa, u petak je objavila da je potpisala ugovor o preuzimanju najveće bugarske medijske kompanije s više platformi – Nova Broadcasting Group od Advance Media Group.

U Hrvatskoj u sklopu United Grupe posluje telekom operater Telemach Hrvatska te televizije i portali Sport Klub i N1, Nova TV, Doma TV kao i portal dnevnik.hr.

Očekuje se da će transakcija biti završena početkom sljedeće godine, nakon uobičajenih odobrenja regulatornih tijela. Dio Nove su nacionalna televizija u Bugarskoj Nova TV, deset televizijskih kanala te najveća online platforma – Net Info, koju svakog mjeseca prati u prosjeku 80 posto stanovnika te zemlje i četiri radio stanice.

Izvršna direktorica United Grupe Victoriya Boklag rekla je da su zadovoljni dogovorom jer kupuju uspješnu kompaniju od dva istaknuta poduzetnika s velikim izgledima za daljnji rast u okviru Grupe.

“Nova akvizicija je u skladu sa cjelokupnom strategijom poslovanja United Grupe koja posjeduje telekomunikacijske i medijske kompanije na tržištima na kojima poslujemo. Nova Broadcasting Group upotpunjuje naš postojeći medijski portfelj i uvjerena sam da ćemo pronaći sinergiju koja će nam na svakom tržištu omogućiti daljnja ulaganja u lokalni sadržaj koji će brzo doći do publike”, poručila je.

Izvršni direktor Advance Media Group Georgi Domuschiev kazao je da je ta akvizicija veliki uspjeh i sjajna prilika za Novu, njene gledatelje, slušatelje i posjetitelje. Izrazio je i zahvalnost svima koji su im pomogli da razviju vodeću bugarsku komercijalnu medijsku grupu. “Dogovor s United Grupom će osigurati kontinuirani razvoj Nove“, istaknuo je Domuschiev.

Investicija predstavlja četvrtu veliku akviziciju otkako je BC Partners postao većinski vlasnik United Grupe, u ožujku 2019.

United Grupa, koja posluje u osam zemalja, ima približno 10 milijuna korisnika i 11 tisuća zaposlenih. (H)

You may also read!

Jedna manje

Konzum nastavlja s kampanjom „Jedna manje“ čiji je cilj smanjenje plastičnog otpada

Konzumova kampanja „Jedna manje“, koja za cilj ima promociju korištenja višekratnih ekoloških torbi za kupnju i smanjenja plastičnog otpada

Read More...
šuma hrane komunlac

U Koprivnici posađena najveća šuma hrane u Hrvatskoj

Svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF danas je u suradnji s Gradom Koprivnica i njihovim komunalnim poduzećem Komunalac posadila

Read More...
Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

U Zagrebu je danas predstavljena ESG platforma koju je razvio Hrok u suradnji s vodećim bankama u Hrvatskoj. Na

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design