Wiener osiguranje Vienna Insurance Group d.d. u Hrvatskoj nastavlja uspješno poslovanje izvrsnim rezultatima. U 11 mjeseci 2016. ostvaren je rast premije od 11,4 posto, odnosno povećanje u apsolutnom iznosu od 55,7 milijuna kuna. Taj uspjeh je još značajniji kada se uzme u obzir da tržište osiguranja stagnira s 1,01 posto rasta u studenom.
„Rast premije ostvaren je u gotovo svim vrstama osiguranja, što je rezultiralo 4. pozicijom na tržištu osiguranja u Hrvatskoj sa 6,8 posto tržišnog udjela. U segmentu neživotnih osiguranja ostvaren je rast od 7,9 posto u odnosu na isti period prošle godine, odnosno rast premije od 20,2 milijuna kuna. U životnim osiguranjima Wiener osiguranje ostvarilo je još veći rast, 15,1 posto, odnosno 35,5 milijuna kuna više premije u odnosu na isti period u 2015. Za razdoblje prvih devet mjeseci 2016., Društvo je ostvarilo dobit prije poreza od 27,3 milijuna kuna, što je za 2,3 milijuna kuna iznad rezultata ostvarenog u istom razdoblju 2015. godine. Razlog većoj dobiti je veća neto zarađena premija i niži operativni troškovi“, izjavila je Tamara Rendić, članica Uprave Wiener osiguranja VIG.
Osnovne razloge ovako uspješnog poslovanja s prodajne strane pojašnjava Božo Šaravanja, član Uprave Wiener osiguranja VIG: „Wiener osiguranje posvetilo se unapređenju poslovanja u raznim područjima što je svakako utjecalo na ovako dobar rezultat. Smatramo da je naša prednost raznovrsnost prodajnih kanala, imamo izvrsnu internu prodajnu mrežu, a radimo i na stalnom unapređenju odnosa s našim partnerima u vanjskim kanalima – agencijama, brokerima i strateškim partnerom Erste bankom koji su značajno doprinijeli našim rezultatima.
Krajem prošle godine započeli smo s intenzivnijim aktivnostima edukacije prodajne mreže i voditelja u okviru Prodajne akademije, jer smo svjesni da je uspjeh u ljudima, a stručnost i posvećenost djelatnika od najveće je važnosti. Ove godine je jedan od većih fokusa bio na razvoju novih i unapređenju postojećih proizvoda. Redizajnirali smo sve proizvode životnog osiguranja, od čega izdvajamo jedinstveni proizvod mješovitog životnog osiguranja Flexi Benefit koji je prepoznat kao odličan program osiguranja od strane klijenata, kreirali smo Business paket Start – poseban paket za obrtnike i male poduzetnike, a u studenom smo krenuli s prodajom dopunskog zdravstvenog osiguranja popraćenog velikom marketinškom kampanjom.
Posebno smo zadovoljni što u neživotnim vrstama osiguranja najviše rastemo u profitabilnim skupinama osiguranja, i to u osiguranjima imovine za 11,2 posto, u osiguranjima od odgovornosti 19,2 posto te pomorskim osiguranjima 31,3 posto. Svakako je ovo jedna od najuspješnijih godina Wiener osiguranja!“