Valamarov „Prvi s razlogom“ dobio Grand PRix nagradu

In Zaposlenost / plaće
Valamar

Kampanja “Prvi s razlogom” osvojila je Grand PRix nagradu Hrvatske udruge za odnose s javnošću za najbolju komunikacijsku kampanju u kategoriji odnosi s javnošću za velika trgovačka društva.

Na 16. dodjeli Grand PRix nagrada, komunikacijsko priznanje koje dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), Valamarova kampanja za zapošljavanje „Prvi s razlogom“ u 2022. godini osvojila je Grand PRix nagradu u kategoriji odnosa s javnošću za velika trgovačka društva.

Valamar je među TOP 10 najpoželjnijih hrvatskih poslodavaca te je već godinama najbolje rangiran poslodavac u turističkoj industriji. Glavne zvijezde kampanje i 2022. godine bili su zaposlenici, a ključan iskorak u komunikaciji bila je strateška odluka Valamara da prvi u Hrvatskoj izrazi plaće u eurima i podigne njihov iznos za predstojeću sezonu. Ove godine kompanija je odlučila pokrenuti Tik Tok kanal kako bi novim generacijama pokazala što se događa iza kulisa, kako izgleda svakodnevica i poslovna kultura Valamara te koliko je truda i rada potrebno da se gosti osjećaju dobrodošlo.

Valamar Riviera u 2023. godini ulaže dodatnih 20 milijuna eura u primanja radnika te u dogovoru sa socijalnim partnerima povećava plaće u hotelskim operacijama, čime se primanja u Valamaru za glavnu turističku sezonu usklađuju s europskim plaćama. Plaće isplaćene u vrhu sezone, odnosno u lipnju, srpnju i kolovozu za stručna zanimanja – kuhare, konobare i recepcionare u Valamar hotelima, kampovima i ljetovalištima iznosit će između 1.200 i 1.800 eura neto, a za sobarice, pomoćne kuhare, pomoćne konobare, kuhinjske radnike, servire i niz drugih iznosit će između 1.000 i 1.200 eura neto.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design