Zmajevo novo ruho

In Tvrtke i tržišta
Zmajevo

Zmajska pivovara iz Zagreba, prva hrvatska craft pivovara predstavlja novi vizualni identitet.

Ideja nije novim vizualnim identitetom objaviti promjene u poslovanju već, upravo suprotno – pronaći vizualni identitet koji točnije pogađa bit Zmajske pivovare.

Novi vizualni identitet hrabriji je, moderniji i čišći, logo i dalje prepoznatljiv, a okus, kvaliteta i ljubav prema craftu ostaju nepromijenjeni.

Novi dizajn vizualno komunicira glavne vrijednosti brenda: neovisnost, neposrednost, beskompromisnost, inspirativnost, odvažnost, majstorstvo, stav… i malo magije koja se, osim u pivima, sada pojavljuje i u detaljima poput zmajevih ljuski (koje izgledaju kao hmelj) ili trodimenzionalnosti dobivenoj kombinacijom lakova na tiskanim materijalima.

Novi vizualni identitet predstavljen je u Zmajskoj pivovari na događanju “Zmajevo novo ruho”. Bio je to opušteni kolaž-program druženja, zabave, ali i prilika da nauči nešto novo o proizvodnji piva.

Godine 2014. predstavljena su dva prva zmajska piva, Pale Ale i Porter. U to su se vrijeme u trgovinama mogli naći uglavnom lageri velikih proizvođača, a u kafićima se izbor piva svodio na veliko i malo, tamno i svijetlo. Spominjanje pivskih stilova ili craft pivarstva zvučalo je čudno. Pale Ale i Porter, izašli u ranu jesen 2014., nisu slučajno bili prva takva piva.Od osnutka Zmajske pivovare, zadatak je bio isti: dostojno predstaviti osnovne pivske stilove i postepeno odgojiti nepca za kušanje i uživanje u pivu, pa je logično bilo početi sa – svijetlim i tamnim.

Iste godine, 2014., prema portalu Ratebeer Zmajska pivovara uvrštena je među 10 najboljih svjetskih novootvorenih pivovara (u konkurenciji od 3800), a Porter je proglašen jednim od 15 najboljih svjetskih portera.

Tada se već nešto i u Hrvatskoj pokrenulo, otvorile su se i druge craft pivovare, broj strastvenih kušača je rastao.
Na zmajskoj stilskoj polici Paleu i Porteru pridružili su se Hoppy Wheat, RIS, RIS BA (prvo domaće barrel aged pivo), Pozoj (izašao kao specijal, a od 2017. uvršten u core range), Maris Bitter.

S preseljenjem u novi pogon u Jankomiru (2017.) i uz bezbroj mogućnosti koje je novi prostor ponudio, sve se ubrzalo. Godine 2018. u sastavu nove pivovare otvoren je Taproom, kušaonica a iste godine Zmajska pivovara pokrenula je vlastiti festival Zmajevo – festival craft piva i muzike. Nastala je i serija Brewers Concoction, “igralište za pivare” a iste godine pokrenuta je i školica Kako kušati pivo, edukativni videoserijal Zmajska posla koji objašnjava sve tajne sastojaka i samog procesa kuhanja piva te Homebrew Lab koji je usmjeren na davanje podrške i prenošenje znanja i iskustva današnjim homebrewerima (kućnim pivarima).

Danas malih nezavisnih pivovara danas ima više od sto a Zmajska pivovara i dalje neumorno kuha nova piva I ne namjerava stati

Pripremio: Tomislav Radić
Snimke: Marko Čolić

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design