ZOOCITY otvorio novu poslovnicu u Centru Kaptol

In Tvrtke i tržišta
zoo

Najrašireniji hrvatski lanac s proizvodima za kućne ljubimce otvorio je svoju novu poslovnicu u Centru Kaptol.

ZOOCITY, nacionalni lanac trgovina s proizvodima za kućne ljubimce, otvorio je svoju 24. poslovnicu, devetu u Zagrebu. Nova trgovina prostire se na preko 180 m2, a poštuje najnovije standarde u opremanju prodavaonica s hranom i opremom za kućne ljubimce. Kupcima je na raspolaganju 5 stručnih djelatnika koji sa svojim znanjem uvijek pronađu pravo rješenje za ljubimca.

Većina članova ZOOCITY obitelji ima kućnog ljubimca i prema njima gaji stvarnu ljubav. „Naši mali ljudi” slogan je koji ujedno odražava radnu atmosferu u ZOOCITYju gdje ljubazno osoblje svoje kupce i njihove ljubimce tretira poput obitelji, a u zajedničkoj suradnji pomaže pronaći rješenje za sve potrebe vlasnika i njihovih kućnih ljubimaca.

Bogat asortiman trgovine omogućava da se sve potrebno za ljubimca pronađe na jednom mjestu. Najkvalitetniju hranu, sredstva za njegu, opremu za životni prostor te igru i dresuru pripremaju svjetski proznati proizvođači; Acana, Orijen, Pro Plan, Royal Canin, Purina, Happy Dog, Hunter, Fressnapf, Ferplast, Trixie, BioGroom i brojni drugi.

ZOOCITY prvi je pokrenuo inovativan pristup njezi i brizi za kućne ljubimce u trgovinama diljem Hrvatske čime je izazvao velik interes vlasnika ljubimaca te postao najrašireniji lanac trgovina za kućne ljubimce u Hrvatskoj. Na ovaj način, maloprodajni brend ZOOCITY i krovna tvrtka Unconditional, najveći specijalizirani regionalni distributer u sektoru hrane i opreme za kućne ljubimce, nastavlja razvijati platformu za razvoj industrije kućnih ljubimaca u regiji.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design