Znate li u kojim je sve okolnostima potrebno osiguranje tereta?

In Logistika
Znate li u kojim je sve okolnostima potrebno osiguranje tereta?

Europa je od 2020. godine suočena s nizom izazova koji su utjecali na ekonomsku situaciju. No iako su pandemija koronavirusa, rat u Ukrajini i rastući troškovi prijevoza tereta brojnim sektorima stvorili poteškoće, transport i logistika su iznenađujuće ostali kao najmanje pogođeni. Naprotiv, došlo je do procvata internetske trgovine i porasta isporuka do krajnjih korisnika, i to čak usred pandemije.

S druge strane, brojni sektori su se suočili s izazovima punjenja skladišta i zadržavanja robe za velike proizvodnje te su tvornice u vodećim industrijama, poput automobilske, prehrambene, kozmetičke i tekstilne nastavile djelovati i tražiti inovativna rješenja od svojih logističkih partnera.

Pogreške svedene na minimum, ali…
Pri isporuci, uz optimalno vrijeme tranzita, razumne troškove i osviještenost o svim sudionicima u lancu opskrbe, ključno je da teret do krajnjeg korisnika stigne u izvrsnom stanju. Zahvaljujući digitalizaciji, razvijenim internetskim platformama za upravljanje skladištima i teretima te educiranim logističkim stručnjacima, greške su u zadnje vrijeme svedene na minimum. Međutim, uvijek postoje nepredviđene okolnosti za koje čak ni najiskusniji špediteri ne mogu biti pripremljeni.

Vrste osiguranja
Gubitak i oštećenje robe uslijed neovisnih okolnosti poput nesreće, prirodne katastrofe, opće nesreće, krađe ili požara, su situacije pokrivene ujedinjenim osiguranjima tereta, tzv. “Institucionalnim klauzulama tereta”. One su međunarodno prihvaćene i iste su diljem svijeta. Tri vrste klauzula “A”, “B” i “C” razlikuju se ovisno o vrsti pokrića. Prva klauzula pruža potpuno pokriće, klauzula “B” ograničeno pokriće, a klauzula “C” minimalno pokriće. Osim klauzula prema kojima postoje određeni uvjeti za osiguranje robe, važan je i način prijevoza. Naknada se isplaćuje na temelju stvarnih kilograma pošiljke i izravno je proporcionalna teretnom trošku.

Raste broj osiguranih pošiljki
Međutim, logistička industrija tvrdi da su ove klauzule prikladne za teške terete niske vrijednosti. Prilikom prijevoza vrijedne robe, lijekova, esencijalnih ulja i elektronike, potrebno je dodatno osiguranje tereta koje pokriva cijelu vrijednost računa tereta u slučaju nesreće. Zoran Starčević, direktor tvrtke cargo-partner Hrvatska, tvrtke s 20 godina iskustva, kaže da korisnici sve više koriste ovu dodatnu uslugu. Od početka godine, gotovo 8 % svih transportiranih pošiljki je osigurano. U posljednjim godinama bilježi se stalni rast osiguranih pošiljki kako u tranzitu, tako i u onih koje cargo-partner pohranjuje u svom logističkom centru. Stručnjaci ove tvrtke, k tome, uvijek savjetuju klijente o uvjetima, dokumentima i prije svega prednostima dodatnog osiguranja tereta poput financijskih ušteda i vremena. Dodatno osiguranje tereta podržava cjelokupni proces lanca opskrbe i olakšava svim sudionicima od proizvođača, trgovaca, logističkih pružatelja do krajnjeg korisnika.

“Uz našu stručnost u logistici i partnerstva s vodećim osiguravajućim kompanijama, možete biti sigurni da će vaša roba biti zaštićena u svakom koraku putovanja. Ne zanemarujte važnost osiguranja tereta i slobodno se obratite našem timu kako bismo vam pružili sve potrebne informacije i podršku. Naši stručnjaci su uvijek dostupni kako bi pružili detaljne informacije o osiguranju tereta i njegovim prednostima. Sveobuhvatno osiguranje tereta podržava sigurnost i povjerenje u cijeli lanac opskrbe, od proizvođača do krajnjeg korisnika”, komentirao je Zoran Starčević, direktor tvrtke cargo-partner u Hrvatskoj.

O cargo-partneru
cargo-partner privatni je pružatelj info-logistike u cjelini koji nudi sveobuhvatan portfelj rješenja za zračni, pomorski, kopneni prijevoz i skladištenje. S više od četrdeset godina stručnosti u informacijskoj tehnologiji i optimizaciji lanca opskrbe, tvrtka dizajnira usluge po mjeri za širok spektar industrija kako bi stvorila konkurentne pogodnosti za svoje kupce širom svijeta. Osnovan 1983. godine, cargo-partner ostvario je promet od preko 2.06 milijardi eura u 2022. i trenutno zapošljava više od 4,000 ljudi širom svijeta.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design