Broj kupnji u dm-u u prošloj poslovnoj godini premašio 30 milijuna

In Tvrtke i tržišta
Članovi Uprave dm-a

U četvrtak 19. listopada članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2022./2023. u kojoj je broj kupnji porastao za 11,26 posto premašivši 30 milijuna. Zahvaljujući rastu svih ključnih poslovnih pokazatelja, promet dm-a u protekloj poslovnoj godini dosegnuo je 441,7 milijuna eura, što je rast od 24,16 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu.

Rast broja kupaca ostvaren je i u dm online shopu koji je, u trećoj godini rada, ostvario promet od 9,56 milijuna eura što je porast od više od 73 posto u odnosu na prethodnu godinu, a nastavljen je i trend rasta u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) u kojem je promet rastao za gotovo 50 posto.

Mirko Mrakužić
Mirko Mrakužić

„Prošle je godine naše prodavaonice svaki dan posjetilo 96.738 kupaca, što je gotovo 10.000 kupaca više nego u prethodnoj poslovnoj godini. To nam potvrđuje da smo, u godini obilježenoj uvođenjem nove valute i promjenama na tržištu, uspješno opravdali povjerenje kupaca ulaganjima u razvoj ponude i usluga, ali i u cijene. Konceptom Dobre cijene u svako vrijeme koji danas obuhvaća 17.300 proizvoda kupcima još smo jednom zajamčili povoljne i stabilne cijene, a prilikom uvođenja eura dodatno smo snizili cijene 700 proizvoda“, istaknuo je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Rast povjerenja kupaca potvrdilo je i istraživanje Ipsosa, u kojem je, u odnosu na prošlu godinu, 10 posto više ispitanika istaknulo da u dm-u najradije kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu (73 posto) te dekorativnu kozmetiku (58 posto). Gotovo ¾ ispitanika prepoznaje dm-ov koncept Dobre cijene u svako vrijeme te smatra da su proizvodi u dm-u dostupni po dobroj cijeni koja je trajno povoljna.

U protekloj poslovnoj godini dm je u cijene, razvoj prodajne mreže i digitalizaciju poslovanja uložio više od 8,37 milijuna eura. Uz devet novih prodavaonica, od kojih su dvije otvorene u Pazinu i Opatiji, gradovima u kojima dm do sada nije imao prodavaonice, otvoreno je i 11 novih specijaliziranih OTC kutaka, a od prošle poslovne godine većina OTC proizvoda dostupna je i u dm online shopu.

Uz širenje ponude online shopa, dm je nastavio i s usavršavanjem digitalnih usluga. Aplikaciju za pametne telefone ‘Moj dm’, putem koje je ostvareno više od 56 posto svih online kupnji, u protekloj poslovnoj godini preuzelo je više od 519.000 ljudi, dok je uslugu ekspresnog preuzimanja online narudžbi u prodavaonici koristilo više od 30 posto online kupaca.
Članovi Uprave dm-a osvrnuli su se i na održivost i društveno odgovorno djelovanje, istaknuvši natječaj {ZAJEDNO} za bolje sutra u sklopu kojeg je dm, s više od 90.000 eura, podržao devet projekata usmjerenih na žensko zdravlje.

Gordana Picek
Gordana Picek

„Zdravlje je najveće bogatstvo kojim raspolažemo i upravo zato mi u dm-u već dugi niz godina nastojimo našim aktivnostima dati doprinos boljoj zdravstvenoj skrbi naših sugrađana te unaprijediti kvalitetu njihovih života. Tijekom protekle godine aktivnosti smo usmjerili upravo na zdravlje, s posebnim naglaskom na žensko zdravlje te smo skrenuli pozornost na teme i izazove s kojima se žene susreću. Uz natječaj, tijekom godine smo osigurali dodatan prostor za raspravu i edukaciju o ženskom zdravlju te smo u suradnji sa stručnjacima kreirali seriju od šest podcasta i organizirali prvu dm konferenciju o ženskom zdravlju“, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.

Istraživanje Ipsosa potvrdilo je da građani prepoznaju održivo i društveno odgovorno djelovanje dm-a. Svaki drugi ispitanik smatra da, među trgovačkim lancima u Hrvatskoj, dm najviše ulaže u zaštitu okoliša i potiče ekološku osviještenost. Upravo je na području održivosti dm napravio važne pomake te je u protekloj godini uveo Sustav upravljanja energijom prema normi ISO 50001:2018. Norma će dm-u omogućiti dodatno poboljšanje energetske učinkovitosti s ciljem postizanja veće transparentnosti potrošnje energije i resursa, razvoja dodatnih aktivnosti i mjera za povećanje učinkovitosti i smanjenje potrošnje te podizanje svijesti djelatnika.

Odnos prema djelatnicima i ove godine najznačajnije izdvaja dm od konkurencije što je potvrdilo gotovo ¾ ispitanika koji smatraju da dm najviše brine o svojim zaposlenicima. U protekloj poslovnoj godini dm je zaposlio 199 novih djelatnica i djelatnika, a djelatnicima, uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama od 1.672,32 eura, nudi i brojne prilike za edukaciju i napredovanje.

Poslovnu godinu 2023./2024. dm je započeo sa 178 prodavaonica u 66 gradova, 2.056 djelatnica i djelatnika, kao jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom i jedini maloprodajni lanac koji nudi bezreceptne medicinske proizvode. U ovoj poslovnoj godini dm planira uložiti više od 12 milijuna eura u razvoj prodajne mreže, asortimana te u digitalizaciju poslovanja.

dm_infografika_2023

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design