Bluesun otvorio i popunio hotel TUI Blue Jadran u Tučepima te druge hotele

In Novi turistički kapaciteti
bluesun

Hotelska grupacija Bluesun nakon sveobuhvatne obnove otvorila je i u samom početku napunila hotel TUI Blue Jadran u Tučepima, čime se poslovanje tog hotela nastavlja u punom ‘sjaju’ pod TUI brendom Blue, a u toj su grupaciji zadovoljni i popunjenošću ostalih hotela, doznaje se iz Bluesuna.

Sunce koncern, koji stoji iza Bluesun hotelske grupacije, u vlasništvo hotela Jadran u Tučepima ušao je 2013., kada je hotel kupljen za 12 milijuna eura, da bi prije devet mjeseci počeli s radovima na obnovi hotela, koji je s novom tržišnom pozicijom i pod novim nazivom TUI Blue Jadran otvoren za goste protekloga vikenda.

U obnovu hotela uloženo je 15 milijuna eura, nakon čega hotel ima 161 sobu i 11 apartmana, po tri bazena, restorana i bara, park za vježbanje na otvorenom, luksuzni wellness i druge sadržaje, a za zahtjevnu adaptaciju bila je zadužena splitska arhitektica Lea Aviani, koja je usko surađivala s konzervatorskim odjelom s obzirom da je hotel zaštićeni spomenik kulture.

“Već u prvom tjednu rada hotel bilježi stopostotnu popunjenost, a takve su prognoze i za ostatak sezone. Hotel je idućih pet godina u zakupu najvećeg svjetskog touroperatora TUI te će raditi pod njihovom luksuznom franšizom Blue, što je ujedno i prvi takav hotel u Hrvatskoj”, ističe predsjednik Uprave Sunce koncerna Tonči Boras, naglašavajući da je to i prvi hotel s pet zvjezdica u Bluesun grupaciji.

Uvrštenje u TUI franšizu Blue smatra znakom prepoznavanja Sunce koncerna i Bluesuna kao pouzdanog partnera koji može udovoljiti izuzetno strogim kriterijima na svim razinama usluge tog brenda, pri čemu ističe i da je “iznimna stvar i dodatna potvrda naše kvalitete i odgovornog poslovanja i to što je određeno da hotelom, a što je i prvi put u sklopu brenda Blue, neće upravljati strani, već lokalni odnosno Bluesunov menadžment”.

Iz Bluesuna iznose i neke od zanimljivosti iz povijesti hotela Jadran u Tučepima, kojega su nakon Drugog svjetskog rata 1948. gradili njemački ratni zarobljenici prema nacrtima arhitekta Branka Bona u prepoznatljivom Bauhaus stilu.

Prvobitno je zamišljen kao odmaralište za jugoslavensku tajnu policiju te je prvih nekoliko godina u hotelu i boravio isključivo vrh jugoslavenske politike, dok je od sredine 1950-ih otvoren i za turiste pa ga se smatra i simbolom početka luksuznog turizma.

Dugo je vremena bio jedan od najprestižnijih hotela na jadranskoj obali te tijekom 40 godina i zaštitni znak Makarske rivijere, no početkom Domovinskog rata u njega smještaju izbjeglice, nakon čijeg je odlaska ostao ruiniran i zapušten.

Najbolja sezona do sada u Tučepima

Osim o odličnoj, stopostotnoj popunjenosti novoobnovljenog hotela TUI Blue Jadran, iz Bluesuna ističu i da je slična situacija i u svim ostalim njihovim hotelima u Tučepima i ukupno na Makarskoj rivijeri.

“Po svemu se čini da će ovo biti naša najbolja sezona do sada na destinaciji. Svi hoteli u Tučepima su popunjeni gotovo u potpunosti do kraja srpnja, a, prema podacima prodaje, takav će biti i kolovoz”, ističe predsjednik Uprave Hotela Tučepi u sastavu grupacije Bluesun Hotels & Resorts Krunoslav Šošić.

Godina velikih ulaganja i otvaranja prvog hotela za smještaj radnika

Nakon hotela TUI Blue Jadran, grupacija Bluesun uskoro planira i otvorenje preuređenog i nadograđenog hotela Sentido Bluesun Berulia u Brelima, u koji je uloženo 11 milijuna eura, i koji će, temeljem ugovora, poslovati pod prestižnom franšizom Sentido touroperatora Thomas Cook.

“Otvaramo 1. kolovoza i hotel za zaposlenike u Zadvarju, u koji je uloženo blizu 2 milijuna eura i ima smještaj za 300 radnika. Prema sadržaju i uređenju na razini je tri zvjezdice, čime je Bluesun prvi hotelski lanac koji je na taj način riješio pitanje smještaja zaposlenika”, ističu iz Bluesuna.

Podsjećaju i da su ove godine već otvorili dodatno uređeni nekadašnji hotel Alan u Starigradu Paklenica, u koji je uloženo više od 2 milijuna eura, i koji će idućih pet godina poslovati pod nazivom Alana Beachclub i u zakupu najveće britanske agencije za aktivni turizam Neilson.

Još 500 tisuća eura uložila je grupacija i u dodatno uređenje Smartline Bluesun hotela Neptun u Tučepima, dok su oko 650 tisuća eura uložili i u proširenje sletne piste na Zračnoj luci Brač u čijem su suvlasništvu. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design