Edukacija: Kako dospjeti na police maloprodajnih lanaca i kako tamo ostati

In Korisno
Edukacija: Kako dospjeti na police maloprodajnih lanaca i kako tamo ostati

Dospjeti na police velikih trgovačkih lanaca, drogerija, diskontera i ostalih maloprodavača nije nimalo jednostavan posao:

  • nove kompanije na tržištu trebaju dodatna znanja kako pristupiti maloprodajnim lancima, predstaviti svoj proizvod te dogovoriti suradnju
  • kompanije koje već rade s maloprodajnim lancima često nailaze na poteškoće u suradnji te ne ostvaruju željeni promet i profit

Upravo zato, stručnjaci za trgovinu – Retail DNA, drže edukaciju za sve proizvođače, dobavljače i distributere koji žele plasirati proizvode na police maloprodajnih lanaca. Edukacija je namijenjena i dobavljačima koji već rade s maloprodajnim lancima, a žele unaprijediti suradnju.

Polaznici će na edukaciji naučiti koji su koraci koje svaka kompanija prolazi u procesu dogovora suradnje s food retailerima, drogerijama, diskonterima i ostalim maloprodavačima. Svatko tko već surađuje s maloprodajnim lancima, zna kako je finalni dogovor i potpisan Ugovor tek početak. Na edukaciji se obrađuju i teme na koji način suradnju održavati kako bi bila uspješna i dugoročna.

Ključne teme edukcije:
• Kako pristupiti maloprodajnim lancima, koje su najčešće greške u komunikaciji
• Kako se uspješno pripremiti za sastanak/suradnju
• Što ako ne možete dogovoriti sastanak
• Koji su razlozi zbog kojih maloprodajni lanac pristaje na suradnju
• Kako da buyer kupi od Vas
• Što očekivati na pregovorima
• Osnovne strategije u pregovaranju
• Kako reagirati na odbijanje
• Kako postati “važan dobavljač” i ostvariti dugoročnu suradnju

Retail DNA je tim entuzijasta za trgovinu i maloprodaju. Stručnjaci su za nabavu, pregovore, suradnju s trgovačkim lancima i category management. Kao tim imaju preko 30 godina iskustva rada u domaćim i internacionalnim trgovačkim lancima – prehrambenim i drogerijskim. Uz edukacije, bave se konzultiranjem i mentoriranjem proizvođača, dobavljača i trgovaca te pomažu svima kojima je cilj uspješno se pozicionirati na maloprodajnom tržištu.

Predavač je Anita Jurjević: 15-godišnje korporativno iskustvo u velikim trgovačkim lancima (Diona, BIPA, Kaufland) pretočila u poslovno savjetovanje. Kao poslovni savjetnik, fokusirana je na konzultiranje i educiranje dobavljača, proizvođača i distributera kako ostvariti suradnju s maloprodajnim lancima te kako suradnju unaprijediti i podići na viši nivo.

Edukacija se održava u srijedu 24.05. od 10.00 – 15.00 sati u Zagrebtower-u na adresi Radnička cesta 80 u Zagrebu.

Za prijavu i više informaciji o edukaciji posjetite: https://www.retaildna.hr/portfolio-item/kako-dospjeti-na-police-trgovackih-lanaca-i-kako-tamo-ostati/

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design