U Fininim poslovnicama građani mogu besplatno pristupiti internetu i koristiti brojne elektroničke servise.
Finina usluga e-Kutak omogućuje građanima pristup internetu i korištenje elektroničkih servisa u Fininim poslovnicama. U promotivnom razdoblju, koje traje do 4. rujna 2017. godine, korištenje ove usluge je u potpunosti besplatno, a građani ju mogu koristiti samostalno ili uz pomoć Fininog zaposlenika.
Usluga je prvenstveno namijenjena građanima starije životne dobi te onima koji ne posjeduju vlastito osobno računalo, nemaju pristup internetu ili, iz nekog razloga, nisu u mogućnosti pristupiti internetskim i elektroničkim servisima samostalno, iz ureda ili od kuće.
Građani putem e-Kutka mogu koristiti elektroničke usluge u sustavu e-Građani (e-Matična knjiga, e-Prijava boravišta hrvatskih državljana, e-potvrde iz mirovinskog sustava, portal zdravlja, e-Plovilo, e-Dnevnik za roditelje i dr.), prijaviti ili odjaviti svoje turiste elektroničkim putem kroz sustav e-Visitor, kreirati i koristiti vlastiti e-mail račun, pristupiti drugom sadržaju na internetu i slično, a Finini zaposlenici su im na raspolaganju ako pri tome zatrebaju pomoć.
e-Kutak je dostupan u 23 Finine poslovnice u sljedećim gradovima: Zagreb (Ulica grada Vukovara 70 i Albrechtova 42), Split (Mažuranićevo šetalište 24b), Rijeka (F. Kurelca 8), Osijek (L.Jagera 1-3), Bjelovar, Čakovec, Karlovac, Koprivnica, Kutina, Sisak, Varaždin, Zabok, Dubrovnik, Šibenik, Zadar, Gospić, Pula, Našice, Požega, Slavonski Brod, Vinkovci i Vukovar.
Više informacija o usluzi e-Kutak dostupno je u Fininim poslovnicama, putem besplatnog telefona 0800 0080 te putem internetske stranice www.fina.hr.