HGK pozdravlja odabir Podravke za preuzimatelja agro biznisa Fortenove

In Regionalni razvoj
poljoprivreda

U uvjetima nestabilnog geopolitičkog okruženja i sve izraženijih klimatskih promjena, zadržavanje poljoprivredne proizvodnje u domaćem vlasništvu od strateškog je značaja.

Hrvatska gospodarska komora pozdravlja odluku Fortenova grupe o odabiru Podravke kao ekskluzivnog pregovaratelja, odnosno izvjesnog kupca i strateškog partnera tvrtki iz poljoprivrednog sektora Fortenova grupe. Nakon nedavne promjene vlasničke strukture i isplate graničnog duga vjerovnicima, najavljeno izdvajanje agro biznisa iz portfelja Fortenove značajan je iskorak u daljnjoj konsolidaciji grupe i dugoročnoj stabilnosti poslovanja.

Istovremeno je preuzimanje Belja, Vupika i PIK-a Vinkovci od strane Podravke, prema prometu i prihodima, jedne od najvećih hrvatskih prehrambenih kompanija, važan korak za daljnji razvoj navedenih tvrtki.

Belje, Vupik, PIK Vinkovci, prije svega perjanice su domaće poljoprivredne proizvodnje, obrađuju 33.000 ha poljoprivrednog zemljišta i raspolažu strateškim stočnim fondom zbog čega je kupnja od strane domaće kompanije dodatno jamstvo očuvanja proizvodnje, radnih mjesta i strateške povezanosti primarne poljoprivredne proizvodnje s preradom i globalno prepoznatljivim hrvatskim prehrambenim brendovima.

“U uvjetima nestabilnog geopolitičkog okruženja i sve izraženijih klimatskih promjena, zadržavanje poljoprivredne proizvodnje u domaćem vlasništvu od velikog je značaja za Republiku Hrvatsku. Poljoprivreda i postizanje što veće samodostatnosti u proizvodnji hrane uz kraće i sigurnije opskrbne lance, postaju imperativi svake nacionalne politike. Zadnjih godina svjedočimo raznim poremećajima u globalnoj trgovini, inflatornim pritiscima i ratnim zbivanjima koji su dramatično utjecali da sigurnost u opskrbi hranom uz energetiku postane strateško pitanje od nacionalnog interesa”, istaknuo je Luka Burilović, predsjednik HGK.

S obzirom na globalne izazove, povećanje domaće poljoprivredne proizvodnje postaje imperativ, a posebice proizvodnja visokofinaliziranih prehrambenih proizvoda u čemu Podravka ima tradiciju, akumulirana stručna znanja i kadrovski potencijal.

Podravka je dokazala da je snažna domaća kompanija koja sustavno ulaže u najnovija tehnološka dostignuća, održivu proizvodnju i inovacije, kako bi povećala produktivnost i konkurentnost što će zasigurno implementirati i u tvrtkama koje preuzima.

You may also read!

erste

Erste banka zadržala kontinuitet pozitivnih financijskih pokazatelja u prvih devet mjeseci 2025.

„Zadovoljni smo ostvarenim rezultatima u prvih devet mjeseci 2025. godine. Bilježimo rastuće trendove kreditiranja u oba segmenta poslovanja, kod

Read More...
kaufland

Kaufland ususret otvorenju trgovine u Lučkom donirao 10.000 eura

Ususret otvorenju nove trgovine u Lučkom, Kaufland je s ukupno 10.000 eura podržao lokalni DVD i Kliniku za dječje

Read More...
kolar

Konferencija “Održivi kontinentalni turizam – od strategije do prakse” okupila vodeće aktere hrvatskog turizma u Međimurju

Terme Sveti Martin bile su domaćin konferencije „Održivi kontinentalni turizam – od strategije do prakse“, u organizaciji Međimurske županije

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design