Hrvatska na virtualnom ITB Berlin nagrađena kao destinacija medicinskog turizma

In Iz svijeta
turizam

Hrvatska je na ovotjednoj svjetskoj turističkoj burzi ITB Berlin nagrađena kao destinacija koja pruža inovativne i održive usluge medicinskog turizma, zbog čega je godišnje posjeti više od 250 tisuća turista, izvijestili su u četvrtak iz HTZ-a, koja s partnerima ove godine sudjeluje na virutalnoj ITB burzi.

Specijalna nagrada “ITB Medical Tourism Destination Award” je na ITB-u dodijeljena prvi put, uz podršku međunarodne konferencije zdravstvenog turizma HTI Conference (Health Tourism Industry), a iz HTZ-a ističu da su organizatori dodjele nagrade prepoznali Hrvatsku kao inovativno i održivo odredište koje svojim gostima pruža visoku razinu iskustva i usluga s područja medicinskog turizma.

Nagradu je preuzeo direktor HTZ-ovog predstavništva u Njemačkoj Romeo Draghicchio, koji je naglasio da će to biti dodatna motivacija u daljnjem razvoju medicinskog turizma u Hrvatskoj.

Draghicchio u priopćenju ističe kako su partneri s njemačkog tržišta u razgovorima naglasili i kako očekuju bolju turističku sezonu od lanjske, jer od veljače na njemačkom tržištu primjećuju rast zanimanja za putovanjima u odnosu na protekle mjesece. “Posebno ih zanima prodaja aranžmana za uskrsne praznike i proljeće, s naglaskom na Istru”, rekao je.

I direktor HTZ-a Kristjan Staničič istaknuo je tradicionalnu važnost njemačkog tržišta za hrvatski turizam, zbog čega je važno sudjelovati i na vrtualnom ITB-u, jer se i tako zadržava vidjlivost na tržištu i održavaju poslovni kontakti.

“Unatoč trenutnoj situaciji, vjerujemo da će s popuštanjem restrikcija doći do normalizacije turističkog prometa te da će Nijemci u velikom broju i ove godine pokloniti povjerenje upravo Hrvatskoj. Tome u prilog ide i nedavno uvrštenje četiri hrvatske županije na popis sigurnih regija od strane njemačkog instituta Robert Koch te najave najveće njemačke zrakoplovne kompanije Lufthansa o povećanju broja letova u Hrvatsku u idućem razdoblju”, ocijenio je Staničić.

ITB Berlin NOW u virtualnoj formi održava se od 9. do 12. ožujka, a uz HTZ turističku ponudu Hrvatske predstavlja još 18 turističkih tvrtki i zajednica te prijevoznika.

U prvim danima te burze predstavnici hrvatskog turizma online putem su razgovarali s predstavnicima najvažnijih agencija, touroperatora i drugih partnera, poput DER Touristika, Schauinslanda, Eurowingsa, BBC-a, Amadeusa, Holliday Piratesima i drugima. (H)

You may also read!

turizam

Turista i noćenja ukupno u ožujku manje nego lani, ali domaćih gostiju više

U Hrvatskoj je u prva tri mjeseca ove godine boravilo nešto više od milijun turista koji su ostvarili 2,7

Read More...
Fortenova grupa

Zvijezda ulje i majoneza i Jamnica gazirana voda – tri najjača branda u Hrvatskoj

Među prvih 10 najjačih brandova u Hrvatskoj, dvije kompanije Fortenova grupe imaju pet svojih. Dvije kompanije Fortenova grupe – Zvijezda

Read More...
uvoz izvoz

Vlada hrvatskim izvoznicima obećala podršku uslijed posljedica američkih carina

Vlada će aktivno štititi interese hrvatskog gospodarstva te će se znati postaviti prema svim izazovima, poručeno je u četvrtak

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design