HTZ: Uspješna promocija Hrvatske kao destinacije poslovnog turizma u srcu Pariza

In Konferencije / savjetovanja
turizam - hotel

U Parizu je u četvrtak održana specijalizirana MICE radionica kako bi se uspostavila poslovna suradnja hrvatskih i francuskih turističkih subjekata, a Hrvatska promovirala kao atraktivna destinacija poslovnog turizma, izvijestili su u petak iz Hrvatske turističke zajednice.

Radionici održanoj u prostoru Les salons Hoche, u neposrednoj blizini Trijumfalne kapije i Elizejskih poljana, odazvao se maksimalan broj hrvatskih subjekata, među kojima su brojne specijalizirane DMC agencije, ali i brojni hotelski lanci.

“Veseli nas veliki interes francuskog tržišta za segment poslovnog turizma Hrvatske. Upravo takav format radionica na kojima se spajaju predstavnici hrvatske i francuske turističke industrije predstavlja kvalitetan način prezentacije svega onoga što Hrvatska ima za ponuditi u poslovnom turizmu”, rekla je direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica.

Naglasila je kako je prednost poslovnog turizma u tome što se putovanja odvijaju tijekom cijele godine, a potrošnja takvih gostiju je dva i više puta veća.

“Ne treba zaboraviti ni transfer znanja kao produkt brojnih poslovnih skupova te vrlo često korištenje premium ponude i usluga. Hrvatske kongresne destinacije imaju vrlo razvijenu infrastrukturu za manje i srednje poslovne skupove, a za incentive putovanja idealne su gotovo sve hrvatske destinacije“, dodala je.

Potencijale poslovnog segmenta na razini destinacija zainteresiranoj su javnosti u sklopu radionice predstavili Kongresni i incentiv odjeli Opatije, Dubrovnika i Zagreba, čime je na francuskom tržištu po prvi put predstavljena cjelovita MICE ponuda Hrvatske.

Uz rekordan broj hrvatskih sudionika, radionica, koja je održana u suradnji Kongresnog odjela HTZ-a i Predstavništva HTZ-a u Francuskoj, privukla je i 60-ak najznačajnijih francuskih agencija specijaliziranih za ovaj segment, kao što su EGG, Eventeam, Overcome, Phenomene, Xplore, The blue Yellow i dr.

Specifičnosti hrvatske MICE ponude francuskim partnerima predstavljene su i putem digitalne brošure s jedinstvenim QR kodom i pregledom cjelokupne poslovne ponude Hrvatske.

Predstavljen je i dio hrvatske eno-gastronomske scene pa su tako, osim promotivnih materijala, brošura i hrvatskih suvenira, MICE buyeri dobili i nagrađivano istarsko maslinovo ulje, a održana je i degustacija kvalitetnih vina različitih vinskih regija Hrvatske.

Iz HTZ-a su podsjetili da su francuski turisti tijekom 2022. u Hrvatskoj ostvarili gotovo 40 posto više dolazaka i noćenja u usporedbi s prošlom godinom, čime su se i značajno približili trendovima iz 2019.

Ako ne bude značajnijih poremećaja na tržištima, u idućoj se godini očekuje dostizanje predpandemijskih brojki s francuskog tržišta, priopćili su iz HTZ-a. (H)

You may also read!

wall

Wall Street prošloga tjedna pao, europske burze porasle

Na Wall Streetu su cijene dionica prošloga tjedna pale jer se očekuje usporavanje rasta američkog gospodarstva, dok su europski

Read More...
Valamar

Poduzetnici u turizmu upozoravaju na otežano zapošljavanje stranaca

Turistički poduzetnici upozoravaju ovih dana na poteškoće u zapošljavanju stranih radnika zbog nove regulative, žaleći se da će to

Read More...
Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design