50. Jadranski sajam EXPO TROPHY 2018. – Budva

In Sajmovi i izložbe

44. Sajam hrane

27. Međunarodna turistička berza i sajam turizma, opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo – METUBES

23. Sajam ekologije

 

 

EXPO TROPHY 2018.

AD Jadranski sajam, u želji da podstakne unapređenje kvaliteta prezentacije, dodjeljuje priznanja EXPO TROPHY najuspješnijim izlagačima.

U tu svrhu formiran je žiri u sastavu:

  1. MAJA ĐURIĆ, predsjednik
  2. MOMČILO STOJANOVIĆ, član
  3. SLOBODAN BOBO MITROVIĆ, član

Žiri je ocjenjivao: način prezentacije na štandu, arhitektonsko i dizajnersko rješenje štanda, kvalitet i obim propagandnog materijala, prateće komunikacijske aktivnosti, manifestacije koje učesnik organizuje i obučenost i ponašanje osoblja na štandu. U suštini, posao žirija se svodi na ocjenu kvaliteta i efektivnosti aktivnosti izlagača u cilju promocije proizvoda ili usluga koje nudi.

Nakon detaljnog uvida u sve što su izlagači ponudili ove godine na Sajmu hrane, žiri je na sjednici održanoj 22.03.2018. godine donio sljedeću

 

 O D L U K U

 Žiri je odlučio da oda priznanja sljedećim izlagačima:

AURA STERIL DOO

Varaždin

 

Ova firma je zastupnik Hereusa, porodične firme iz Njemačke koja uživa visok internacionalni renome u oblasti poslovnih inovacija i modernih tehnoloških rješenja za različite potrebe firmi i domaćinstava. Na ovogodišnjem budvanskom sajmu predstavili su dio ponude najsavremenije tehnologije za uklanjanje masti i neugodnih mirisa u velikim kuhinjama, prevashodno u hotelima i restoranima, čime se osim povećanja komfora korisnika, izbjegavaju ili otklanjaju i mnogi praktični problemi: opasnost od požara, podizanje ukupnog nivoa higijene, kao i značajno umanjenje troškova servisiranja i održavanja. Ali, prije svega i iznad svega, najveća korist od korišćenja ove napredne tehnologije su izuzetni učinci u oblasti zaštite okoline, pa se s pravom smatraju tehničkim rješenjima od prvorazrednog ekološkog značaja.

 

Treća nagrada – Brončana plaketa – dodjeljuje se  izlagaču

MASLINARSKO DRUŠTVO BOKA – TIVAT

 

Kada se pomene Boka Kotorska, prvo se pomisli na jedan od najljepših glečerskih zaliva na svijetu, kao i na vjekovima staro kuturno nasljeđe neprocjenjive vrijednosti. No, Maslinarsko društvo Boka nam više nego uvjerljivo manifestuje da u „Nevjesti Jadrana” postoji i bogata tradicija proizvodnje organske hrane neuporedivog kvaliteta. Njihova bogata i raznovrsnosna ponuda prezentirana je sa mjerom i ukusom koji u potpunosti korespondiraju sa savremenim trendovima sajamske ekspozicije. Štand je kreiran znalački i izražava prirodno jedinstvo tri sajamske manifestacije: hrana, turizam i ekologija. Kod njih je primjena marketing koncepta i strategije primarno utemeljena na kvalitetu proizvoda. Estetika i promocija nijesu u prvom planu, ali nipošto nijesu ni zanemarene i na dovoljno su visokom nivou da zasluže bronzanu plaketu.

 

Druga nagrada – Srebrna plaketa – dodjeljuje se  izlagaču

TURISTIČKA ZAJEDNICA TUZLANSKOG KANTONA- TUZLA

 

Ako smo dobro izbrojali, ovo je sedmi nastup Turističke zajednice Tuzlanskog kantona na samovima turizma u Budvi. Ali, bez obzira na to što su ovdje konstantno prisutni, u nihovoj prezentaciji svaki put otkrijemo neki novi element turističke ponude i naprosto se iznenadimo njenim bogatstvom i raznovrsnošću. Turističku ponudu ovog kantona čini srećni spoj raskošne prirode i ljudskoga rada i stvaralaštva, koji čine da se na relativno malom geografskom prostoru kreira turistička ponuda neočekivane raznolikosti. Njihova sajamska prezentacija je ležerna, neusiljena i na visokom ukupnom profesionalnom nivou. Promotivni materijal je znalački urađen, a osoblje na štandu vrhunski osposobljeno da uspješno odgovori zadatku.

 

 

Prva nagrada – EXPO TROPHY 2018. i Zlatna plaketa dodjeljuje se izlagaču

MONTEFISH DOO -TIVAT

 

Montefish je i prethodnih godina dobijao najviša priznanja za nastupe na Jadranskom sajmu u Budvi.

Osim poslovičnog vrhunskog kvaliteta sopstvenog proizvoda i njegove izuzetno uspješne prezentacije, ove godine je Montefish svom sajamskom nastupu dao i dodatnu dimenziju. Ključne vizuelne elemente svoje ekspozicije pripodobio je pedesetogodišnjici, zlatnom jubileju Sajma u Budvi. Tako je ove godine njihov štand u pravom živopisnom vatrometu različitih varijacija zlatnih boja, od kostima personala do rasvjete, balona i brojnih drugih ukusnih detalja kulise, koji cjelokupan štand čine vizuelno skladnom cjelinom, veselom i prepunom optimizma.

Rijetko se na budvanskom sajmu dešavalo da neki izlagač svoj štand dizajnira sa toliko blještavila i glamura, a istovremeno uz dovoljno suptilnog osjećaja mjere i ukusa da se uspješno izbjegnu opasnosti da se zasjeni i potisne u drugi plan ono glavno – njihov proizvod, ribe i plodovi mora neuporedivog kvaliteta.

Njihova superiorna marketing strategija i ove godine obogaćena je brojnim inovacijama i pravim majstorstvom da se proizvod vrhunskog kvaliteta prezentuje na način koji dobro čini još boljim, a lijepo  još ljepšim.

Kvalitet nastupa koji Montefish poslednjih godina prezentira na budvanskom sajmu uveliko nadilazi lokalne okvire i nema sumnje da bi bio konkurentan i na sličnim sajamskim priredbama najvišeg internacionalnog renomea.

 

Jadranski sajam  dodjeljuje specijalni EXPO TROPHY izlagaču

TURISTIČKA ORGANIZACIJA VOJVODINE-NOVI SAD

 

Nagrada se dodjeljuje TURISTIČKOJ ORGANIZACIJI VOJVODINE, iz Novog sada, za organizovanje i realizaciju nastupa izlagača iz Vojvodine na ovogodišnjem sajmu u Budvi. Pored brojnih izlagača, moraju se pomenuti i Privredna komora Vojvodine i pokrajinski sekretarijati za oblasti vezane za pojoprivredu, privredu, turizam i ekologiju. Njihov ukupni nastup predstavlja moćnu i poučnu manifestaciju uspješne primjene takozvane holističke marketing strategije, koja se ne fokusira na jedan aspekt ili element, već na cjelinu ponude. Impresivno je koliko se brendova slilo u njihovu jedinstvenu ponudu.

Ključna vrijednost je Vojvodina, kao geografska lokacija koja predstavlja internacionalni brend u oblasti proizvodnje hrane, ali i neponovljivog kulturnog nasljeđa. Vojvođanska kuhinja i gastronomija u cjelini i mnogi proizvodi pojedinačno predstavljaju prestižne brendove sami za sebe. I sve se to slilo u cjelinu koja ubjeljivo manifestuje snagu sinergije saradnje i zajedničkog nastupa proizvođača, profesionalnih asocijacija i državnih organa. Oni se međusobno pospješuju i svoja znanja i sposobnosti sublimiraju u rezultat koji ne bi ni izbliza bio takav bez partnerstva, saradnje i objedinjavanja svih društvenih i državnih resursa u realizaciji zajedničkih interesa i ciljeva.

Žiri čestita svim dobitnicima nagrada i priznanja i svim izlagačima želi uspjeh u radu.

50. jadranski sajam budva

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design