Prva u nizu akcija održana je prošlog vikenda u Zagrebu, a osim volontera Čistećih medvjedića akciji su se priključili i zaposlenici Konzuma.
Konzum je s građanskom ekološkom inicijativom Čisteći medvjedići krenuo s akcijama čišćenja prirode, a prva u nizu akcija održana je u zagrebačkom kvartu Gajnice, u neposrednoj blizini Super Konzuma. Dio je to Konzumove društveno odgovorne kampanje „Jedna manje“ kojoj je cilj bio potaknuti građane na što češće korištenje višekratnih ekoloških torbi kako bi se smanjila količina plastičnog otpada u Hrvatskoj.
Kampanja „Jedna manje“ trajala je od 8. travnja do 5. svibnja, a za svaku kupnju posebno označene višekratne ekološke torbe u odabranim prodavaonicama diljem Hrvatske te u online prodavaonici Konzum je donirao po 1 kunu Čistećim medvjedićima. Tako je prikupljen iznos od 62.298 kuna, a Čisteći medvjedići će ga iskoristiti za organizaciju i provedbu akcija čišćenja šuma, plaža i obala rijeka u četirima hrvatskim županijama.
„I ova je akcija pokazala da je plastični otpad jedan od ključnih ekoloških problema današnjice jer smo prilikom čišćenja najviše skupili upravo plastične ambalaže. Uz nas volontere iz Čistećih medvjedića, akciji su se pridružili i zaposlenici Konzuma te tako dali svoj doprinos zaštiti okoliša. Zahvaljujući Konzumovoj donaciji uskoro ćemo organizirati i nove akcije čišćenja i u drugim županijama“, izjavio je Perica Štefan, osnivač građanske ekološke inicijative Čisteći medvjedići.
„Hvala svim kolegama koji su se odazvali pozivu za sudjelovanje u akciji čišćenja i pridružili Čistećim medvjedićima. Već sad se veselimo novim akcijama koje će biti organizirane u sklopu našeg projekta ‘Jedna manje’ i doprinosu koji ćemo zajedno dati kako bi naš okoliš i priroda koja nas okružuje bili što uredniji i čišći“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.
Kampanja „Jedna manje“ dio je brojnih inicijativa koje Konzum kao društveno odgovorna kompanija sustavno i neprestano provodi s ciljem zaštite okoliša i očuvanja prirode za generacije koje dolaze. U svojim prodavaonicama tako nudi i 100 posto biorazgradive vrećice na blagajnama te biorazgradive vrećice na odjelima voća i povrća, kao i jednokratne vrećice od već recikliranog materijala koji je moguće ponovno reciklirati. Veliki su pomaci napravljeni i na gastro odjelima u prodavaonicama, gdje se nudi isključivo 100 posto biorazgradivi pribor za jelo te papirnate čaše, a aktivno se radi i na daljnjem proširenju ekološki orijentiranog asortimana vrećica i torbi.