Lego ulazi u partnerstvo s kineskim internetskim divom Tencentom

In Strateški savezi
tencent

Danski proizvođač igračaka Lego objavio je u ponedjeljak da će udružiti snage s kineskim internetskim divom Tencent Holdingsom radi razvoja internetskih igrica a potencijalno i društvene mreže namijenjene djeci u Kini.

Prihodi danske tvrtke usporili su proteklih godina, ali je kinesko tržište ostalo svijetla točka sa stopama rasta u 2016. godini od 25 do 30 posto.

Za udio u 31 milijardu dolara vrijednom tržištu igračaka u azijskom divu natječu se s Mattelom, proizvođačem lutkica Barbie, i Hasbrom, tvrtkom koja stoji iza brenda My Little Pony.

Danska tvrtka ima oko tri posto udjela u kineskom tržištu, Mattel oko dva posto a Hasbro jedan posto, pokazuju podaci Euromonitor Internationala.

U studenom 2016. godine Lego je otvorio tvornicu u Jiaxingu koja bi trebala proizvoditi 70 do 80 posto proizvoda namijenjenih azijskom tržištu.

U ponedjeljak su objavili da je cilj partnerstva s Tencentom, najvećom društvenom mrežom i proizvođačem igrica u Kini, kreiranje sigurnog internetskog okruženja koje bi uključivalo sadržaj, platforme i iskustva skrojena posebno za djecu.

“Svjedoci smo da sve više kineske djece ulazi u interakciju sa svijetom digitalnim putem a partnerstvo će im osigurati siguran i maštovit digitalni sadržaj koji će poduprijeti i njihove potrebe za učenjem, razvojem i zabavom”, kazao je u priopćenju čelnik Legova kineskog ogranka Jacom Kragh.

Partnerstvo uključuje razvoj Legove video zone za djecu na Tencentovoj video platformi i razvoj i održavanje igrica s Legovim brendom i licencama, objašnjavaju iz danske tvrtke.

Obuhvaća također LEGO BOOST, set za gradnju i kodiranje koji djeci omogućuje da svoje radove od kockica pretvore u pokretne objekte. Kao mogućnost spominje se i razvoj zajedničke društvene mreže za djecu u Kini.

Tržišna je vrijednost Tencenta 537 milijardi dolara i najveća je među kompanijama u Aziji. (H)

You may also read!

Članovi Uprave dm-a

dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Žito grupa potpisuju ugovor o kupoprodaji kompanije Zvijezda

Fortenova grupa i Žito grupa potpisat će danas ugovor o kupoprodaji kompanija Zvijezda plus d.o.o. i Zvijezda d.o.o. Ljubljana,

Read More...
turizam

Hrvati putuju pet puta godišnje: gotovo polovica planira zimski odmor u Hrvatskoj, a jednako toliko izvan nje

Građani Hrvatske ove godine putuju više nego ranije, ali s pažljivijim planiranjem troškova. Najnovije istraživanje MasterIndex koje je za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design