METRO Grupa najavila kreiranje dviju nezavisnih tvrtki METRO i CECONOMY

In Strateški savezi
Predstavljanje - METRO - Olaf Koch

U četvrtak 15. prosinca predstavljeni su detalji planiranog razdvajanja METRO Grupe na dvije snažne i strateški fokusirane tvrtke: (1) veleprodajnu i prehrambenu tvrtku i (2) tvrtku za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici.

Tvrtka koja će biti usmjerena na veleprodaju i prehranu objedinit će METRO Cash & Carry i Real pod zajedničkim nazivom METRO. U poslovnoj godini 2014./2015. METRO Cash & Carry uveo je novi operativni model s ciljem rasta i razvoja prodaje koji je omogućio veću samostalnost na nacionalnoj razini. METRO je aktivan u 35 zemalja s lokalnim veleprodajnim i dostavnim tvrtkama (Classic Fine Foods, Rungis Express, Pro a Pro, Midban).

Dio nove tvrtke koja će nastati razdvajanjem bit će i Real koji upravlja s 285 hipermarketa ima vodeću poziciju u prehrambenom sektoru u Njemačkoj. Nakon razdvajanja, predsjednik Uprave novog METRO-a bit će Olaf Koch, trenutni predsjednik Uprave METRO Grupe.

Predstavljanje - METROMedia-Saturn izdvojit će se u tvrtku CECONOMY za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici. Media-Saturn vodeća je tvrtka u Europi u poslovanju s potrošačkom elektronikom prema ostvarenoj prodaji koja je u poslovnoj godini 2015./2016. iznosila 22 milijarde eura. Tvrtka dnevno ostvaruje 5,8 milijuna kontakata s kupcima te posluje u 15 europskih zemalja. Nakon odobrenja razdvajanja, predsjednik Uprave tvrtke CECONOMY bit će Pieter Haas, koji je trenutno član Uprave METRO Grupe i Predsjednik Uprave Media-Saturna.

Razdvajanje na dvije neovisne tvrtke dioničarima će biti predloženo 6. veljače 2017. godine na godišnjem sastanku dioničara METRO Grupe. Odluka o razdvajanju poslovanja zahtjeva dvotrećinsku većinu temeljnog kapitala METRO Grupe, pri čemu su tri izvorna dioničara koji zajedno drže 50 % glasova iskazali podršku razdvajanju.

Kreiranje dviju nezavisnih tvrtki nastavak je procesa transformacije METRO Grupe. Razdvajanjem će na tržištu poslovati dvije tvrtke koje imaju vodeću poziciju u svojim segmentima. Temelji za razdvajanje stvoreni su zahvaljujući kontinuiranom rastu like-for-like prodaje METRO Cash & Carryja tijekom 13 kvartala te najvišem tržišnom udjelu Media-Saturna u povijesti poslovanja.

You may also read!

wall

Očekuje se daljnja nestabilnost na burzama

Ulagači nervozno iščekuju početak trgovanja na Wall Streetu u ponedjeljak, nakon prošlotjednog potonuća cijena dionica po objavi američkog predsjednika

Read More...
benga

Cijene nafte prošloga tjedna potonule više od 10 posto

Na svjetskim su tržištima cijene nafte prošloga tjedna potonule više od 10 posto jer bi trgovinski rat mogao izazvati

Read More...
Žene u ribarstvu - nevidljiva snaga

Žene u ribarstvu – nevidljiva snaga

Prvo okupljanje žena u ribarstvu na Mediteranu Tradicionalno se ribarstvo oduvijek smatralo muškim poslom. Ipak, žene su važan, ali manje

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design