METRO omogućuje ugostiteljima razmjenu iskustava i mišljena

In HoReCa
Open stage by METRO

Pokretanjem projekta Open stage by METRO tvrtka METRO Hrvatska je stvorila platformu za ugostitelje na kojoj mogu razmjenjivati svoja iskustva i promišljanja o budućem razvoju turizma te kako odgovoriti na izazove s kojima se susreću u svakodnevnom poslovanju. Projekt Open stage by METRO sastoji se od niza razgovora u kojima će, uz domaćina – predstavnika tvrtke METRO Hrvatska, sudjelovati poznati ugostitelji, chefovi, stručnjaci, influenceri i predstavnici državnih tijela i institucija zaduženih za razvoj turizma i ugostiteljstva. Svaki razgovor bit će dostupan u obliku podcasta na društvenim mrežama tvrtke METRO Hrvatska.

„Pokretanjem projekta Open stage by METRO potvrđujemo našu predanost da uslugama i proizvodima budemo podrška profesionalcima iz HoReCa sektora koju oni trebaju i zaslužuju. Ovim projektom želimo ljudima koji žive i rade HoReCa-u pružiti priliku da razmjenjuju iskustva i tako dodatno doprinesu daljnjem podizanju razine hrvatske gastronomije“, izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga tvrtke METRO Hrvatska.

Prvi razgovor snimljen je sredinom srpnja u Splitu, a sudjelovali su Danijel Nikolla, vlasnik restorana Corto Maltese, Frane Delić, vlasnik restorana PiNKU fish&wine koji je ove godine dobio MICHELIN preporuku, i Marin Radić, vlasnik restorana ARTiČOK. Domaćin i moderator razgovora bio je Igor Kotaran, direktor marketinga tvrtke METRO Hrvatska. Teme prvog Open stage by METRO razgovora bila su iskustva renomiranih splitskih ugostitelja o razvoju gastro ponude odredišta kao što je Split, kakva je konkurentnost hrvatske gastronomije u odnosu na inozemnu konkurenciju te koliko sezonalnost utječe na poslovni aspekt vođenja restorana.

Snimka prvog razgovora može se pogledati na Youtube kanalu tvrtke METRO Hrvatska: OPEN stage by METRO – YouTube.

Teme idućih Open stage by METRO razgovora obrađivat će teme poput digitalizacije poslovanja, aktualnih trendova u gastronomiji i kako se odražavaju na HoReCa sektor u Hrvatskoj, što je to hrvatska gastronomija i kako će se ista razvijati u nadolazećim godinama.

You may also read!

poljoprivreda

CroAGRO – sajam kakav poljoprivreda zaslužuje

Ove godine fokus je na izazovima radne snage u agrosektoru Damir Pavlek CroAGRO, međunarodni sajam poljoprivrede, poljoopreme

Read More...
Poslovni subjekti zatražili poticaje za kupnju 2860 'čistih' vozila

Poslovni subjekti zatražili poticaje za kupnju 2860 ‘čistih’ vozila

Preko javnog poziva za kupnju novih vozila na alternativna goriva za pravne osobe, kojeg je Fond za zaštitu okoliša

Read More...
Žito Grupa

Žito grupa prodala gotovo četvrtinu udjela u Tvornici ulja Čepin

Žito grupa u srijedu je objavila da je zaključila transakciju kuporprodaje 23 posto dionica Tvornice ulja Čepin (TUČ), kojom

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design