Na Crni petak Amerikanci potrošili 7,4 milijarde dolara na internetskoj kupovini

In Vijesti iz svijeta
friday

Umjesto čekanja u redovima pred trgovačkim centrima, Amerikanci na Crni petak, kada su najveća sniženja, sve više ostaju kod kuće i kupovinu obavljaju putem interneta. Tako su ovog Crnog petka, dan nakon Dana zahvalnosti, potrošili 7,4 milijarde dolara na internetsku kupovinu, objavio je Adobe Analytics.

To je rekordna potrošnja kad je u pitanju “online” kupovina na Crni petak, čak 20 posto veća u odnosu na prošlu godinu. Također, to je druga najveća potrošnja u povijesti SAD-a ostvarena u jednom danu internetske kupovine. Samo je prošlogodišnji Cyber ponedjeljak bio rastrošniji, tada su Amerikanci potrošili u “online” kupovini 500 milijuna dolara više, odnosno 7,9 milijardi.

Adobe Analytics predviđa da će ovog Cyber ponedjeljka, odnosno 2. prosinca, biti srušen rekord kad je u pitanju internetska kupovina u jednom danu, odnosno da će Amerikanci potrošiti 9,4 milijarde dolara. (H)

You may also read!

erste

Erste banka zadržala kontinuitet pozitivnih financijskih pokazatelja u prvih devet mjeseci 2025.

„Zadovoljni smo ostvarenim rezultatima u prvih devet mjeseci 2025. godine. Bilježimo rastuće trendove kreditiranja u oba segmenta poslovanja, kod

Read More...
kaufland

Kaufland ususret otvorenju trgovine u Lučkom donirao 10.000 eura

Ususret otvorenju nove trgovine u Lučkom, Kaufland je s ukupno 10.000 eura podržao lokalni DVD i Kliniku za dječje

Read More...
kolar

Konferencija “Održivi kontinentalni turizam – od strategije do prakse” okupila vodeće aktere hrvatskog turizma u Međimurju

Terme Sveti Martin bile su domaćin konferencije „Održivi kontinentalni turizam – od strategije do prakse“, u organizaciji Međimurske županije

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design