Sporazum o kreiranju i promociji turističkog brenda “Slavonija”

In Novi turistički kapaciteti
slavonija

Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog brenda “Slavonija” u ponedjeljak su u Osijeku potpisali predstavnici Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i turističkih zajednica slavonskih županija.

Sporazum među ostalim definira suradnju na projektu brendiranja i promocije, a projekt će u skladu mogućnostima financijski poduprijeti HTZ i županijske turističke zajednice.

Za koordinatora projekta određena je vukovarsko-srijemska Turistička zajednica, koja je ovlaštena projekt prijavljivati na sve javne pozive koji mogu ponuditi dodatno sufinanciranje.

Ministar turizma Gari Cappelli ocijenio je kako se u turizam u Slavoniji dosad ulagalo sporadično, ne i strateški, a cilj je sporazuma strateški i zajednički izaći na tržište.

Najavio je reviziju operativnog programa koji omogućuje financiranje novcem iz EU kako bi se za turizam na kontinentu osiguralo dodatnih 575 milijuna kuna za brži i kvalitetniji razvoj ruralnog turizma, zdravstvenoga i cikloturizma, to jest posebnih oblika turizma bitnih za razvoj Slavonije.

Cappelli je istaknuo kako će predložiti da se Dani hrvatskog turizma iduće godine održe na području pet slavonskih županija, a središnji dio priredbe u Osijeku.

Na upit novinara u kojoj je fazi projekt “Cro kartice”, odgovorio je kako se u to ušlo dubinski jer iziskuje dodatna financijska sredstva, a u ovom se trenutku razmatraju mogućnosti u sklopu cjelokupne porezne reforme koja će uskoro biti predstavljena.

S obzirom na to da smo na europskom tržištu i za neke stvari ne možemo reći da su samo za Hrvatsku, a ne i za druge zemlje, ako taj projekt ne bi prošao, već imamo pripremljenu alternativu, a to je program određenih akcija koje ćemo raditi četiri do pet puta godišnje, u predsezoni i posezoni. To ćemo predstaviti ako ovaj projekt ‘Cro kartica’ ne prođe, poručio je ministar turizma.

Osječko-baranjski župan Ivan Anušić rekao je kako će sporazum obuhvatiti aktivnosti na marketinškoj prepoznatljivosti i brendiranju Slavonije i Baranje te suradnju lokalne i nacionalne razine s obzirom na to da se u području kontinentalnog turizma može mnogo više napraviti. (H)

You may also read!

dm

Trinaesta dm ženska utrka u znaku brige o zdravlju i dobre zabave

U subotu 7. lipnja na Jarunu, održana je 13. dm ženska utrka koja je okupila 7.597 rekreativnih i profesionalnih

Read More...
vujcic

Vujčić: Očekujemo da će se trend smanjivanja inflacije definitivno nastaviti

Guverner Hrvatske narodne banke (HNB) Boris Vujčić izjavio je u subotu da očekuje da će se trend usporavanja inflacije

Read More...
wallstreet

Svjetske burze porasle drugi tjedan zaredom

Na svjetskim su burzama cijene dionica porasle i prošloga tjedna, drugog zaredom, jer su ulagače ohrabrili solidni podaci s

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design