Istra ostvarila povijesno rekordne turističke brojke

In Iz zemlje
Istra

Turistička zajednica Istarske županije sa velikim zadovoljstvom objavljuje da je na dan 26. srpnja 2017. u Istri po prvi puta u povijesti turizma boravilo 300 tisuća gostiju, a također od početka godine ostvareno je preko 13 milijuna noćenja, što je za velikih 2 milijuna noćenja više u odnosu na isto razdoblje prošle godine (18% više noćenja i 16% više dolaska).

Lani je 2016., koja je bila rekordna godina, ostvarila 1,6 mil. noćenja više. Obzirom da smo još prošle godine isticali rekordne pokazatelje, a tek smo na polovici ove turističke godine, sa sigurnošću možemo reći da se radi o postignuću koji u povijesti turizma Istre nije zabilježen.

Što se tiče nacionalne strukture gostiju, Nijemci su, kao i do sada, ostvarili najveći broj noćenja, s time da su od početka godine narasli za čak 31% te ostvarili gotovo milijun noćenja više u odnosu na 2016. godinu (3.920.393 noćenja), što predstavlja ujedno polovicu od ukupnog povećanja od 2 milijuna noćenja. Veliki rezultat imaju i Austrijanci s 200.000 noćenja više te Slovenci s 160.000 noćenja više.

Velike brojke su, očekivano, ostvarene i sa tzv. ‘sekundarnih tržišta’ kao što su Poljska s 31% više noćenja (459.476 N), Ujedinjeno Kraljevstvo s povećanjem od 33% u odnosu na lani (375.578 N), Danska sa 17% više (333.841 N), Švedska sa 20% više (208.335 N) i Norveška sa 24% više (118.207 N), koji su zahvaljujući pokretanju novih avio linija – što iz touroperator businessa, što redovnih i onih low cost – uvelike pripomogli za postizanje ovih rezultata.

Što se tiče statistike za mjesec srpanj, ostvareno je 6.480.132 noćenja, odnosno 12% više u odnosu na lanjske brojke te 895.281 dolaska, odnosno 8% više nego lani. Prema toj dinamici izvjesno je očekivati da će se srpanj sasvim približiti brojkama iz kolovoza, a to je više od 1 mil dolazaka u jednom mjesecu te približiti se realizaciji od 8 mil noćenja (lani 7, 18 mil. noćenja)

Slijedom toga možemo reći da Istra čvrsto drži svoju poziciju najuspješnije i najposjećenije regije u Hrvatskoj, a osim privlačnosti zbog svojih brojnih ‘aduta’, dobre rezultate ostvarene prije svega u predsezoni (mjesec travanj +300.000 noćenja i mjesec lipanj 1,2 mil. noćenja), zahvaljujući učinkovitoj oranizaciji i pripremi sezone te dugogodišnjoj kvalitetnoj i plodonosnoj suradnji između javnog i privatnog turističkog sektora. Stoga, ova statistika ne predstavlja puko brojanje dolazaka i noćenja, već odraz rada jedne dobro posložene i organizirane turističke destinacije.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design