Martin Evačić izabran za predsjednika HUP-Udruge trgovine u još jednom mandatu

In Karijere
Martin Evačić izabran za predsjednika HUP-Udruge trgovine u još jednom mandatu

Na Izbornoj Skupštini HUP-Udruge trgovine izabrano je novo vodstvo Udruge. Za predsjednika Udruge izabran je Martin Evačić (NTL), a za dopredsjednike Danijel Vidiš, (SPAR Hrvatska) te Mirko Budimir, (Delfin) koji je predstavnik malih trgovaca unutar HUP-a.

Za članove Izvršnog odbora izabrani su:
1. Slađana Bastašić, glavna direktorica strateškog distribucijskog područja Atlantic grupe,
2. Krešimir Bubalo, predsjednik Uprave, Pevex d.d.,
3. Marijan Bošković, financijski direktor, BIPA d.o.o.,
4. Dario Mamić, direktor korporativnih komunikacija, Tommy d.o.o.,
5. Antun Meštrović, direktor, Ultra gros d.o.o.,
6. Mirjana Palada Kmetović, članica Uprave, Plodine d.d.,
7. Tomislav Smolčec, izvršni direktor i član Uprave, METRO Cash & Carry Hrvatska
8. Hrvoje Šimić, predsjednik Uprave, Tekstilpromet d.d.

Martin Evačić zahvaljujući na povjerenju koje su mu članovi ukazali u još jednom mandatu naveo je „Trgovina je u zadnjih nekoliko godina funkcionirala u posebnim uvjetima poslovanja. U proteklim godinama suočili smo se s različitim krizama, 2020. godine s pandemijom COVID-19, što je donijelo za kompletno gospodarstvo, a tako i u djelatnost trgovine niz restrikcija i dodatne regulacije. Osim toga, rat u Ukrajini i energetska kriza dodatno su poremetili dobavne lance i cijene energenata. Sve to izazvalo je inflaciju kakve se ne sjećamo niz godina, što je prouzročilo dodatne regulatorne mjere Vlade RH, koje zadiru u načela slobodnog tržišta, a rezultirale su padom profitabilnosti u trgovini. Osim toga stalnim izmjenama ZZNTP bitno je sužen manevarski prostor trgovaca u ugovaranju roba s dobavljačima. Isto tako donesene su izmjene Zakona o trgovini, izmjene Zakona o zaštiti potrošača koje smo ocijenili kao otežavajuće, naročito s gledišta dodatnog administriranja kao i smanjenja mogućnosti provođenja akcijskih prodaja, što u konačnici ide na štetu krajnjih potrošača. No iako krize donose nepredviđene i neželjene posljedice, trgovina je pokazala iznimnu fleksibilnost brzim promjenama globalnim izazovima i potrošačkim stilovima. Prilagođavamo se i nastavljamo inovirati, optimizirati opskrbne lance i koristiti tehnologiju kako bi se nosili sa svim izazovima. Ono što želim istaknuti je da iako konkurenti na tržištu, u svim izazovnim vremenima pokazujemo zajedništvo u zastupanju interesa industrije i tako će Izvršni odbor nastaviti i u narednom razdoblju.“

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design