Novi izvozni uspjesi – Stanić Beverages osvaja zapadnu Europu brendom Juicy

In Izvoz
Stanić

Juicy sokovi prisutni na policama trgovačkih lanaca u Njemačkoj i Italiji

Novi val širenja izvoza Stanić Beveragesa počeo je prema zemljama zapadne Europe, točnije prema Njemačkoj i Italiji, a u središtu su Juicy 100 % sokovi i nektari. Zahvaljujući trogodišnjem uspješnom širenju brenda i na MENA regiju (Bliski istok i sjeverna Afrika) vodeći hrvatski sok postaje međunarodni brend.

Juicy sokovi u Njemačkoj su dostupni još od 2015., i to u regiji Baden Württemberg kroz lanac franšiznih trgovina REWE. Od listopada ove godine Juicy sokovi bit će jedini regionalni brend sokova koji će imati priliku biti uvršten u svih 3300 trgovina u sklopu REWE grupacije zahvaljujući vrhunskoj kvaliteti i atraktivnom dizajnu. Plan je prvo osvojiti Bayern i Hessen, a zatim i cijelu Njemačku u kojoj se godišnje proda više od 2 milijarde litara sokova, a dugoročni plan Stanić Beveragesa za njemačko tržište je ostvarenje prodajnog volumena od 20 milijuna litara sokova. Tome će zasigurno pridonijeti i aktualni pregovori s trgovačkim lancem EDEKA koji trenutačno u Njemačkoj posjeduje 20 % maloprodajnog tržišta.

Početkom ove godine na Marca sajmu u Bologni Stanić Beverages i SEM Gruppo potpisali su ugovor o distribuciji brenda Juicy na talijansko tržište. SEM Gruppo jedna je od vodećih talijanskih tvrtki u sektoru punjenja, proizvodnje i distribucije prirodnih mineralnih voda. Zbog jačanja svojeg položaja u sektoru bezalkoholnih pića SEM Gruppo udružio se sa Stanić Beveragesom sa željom ostvarenja petogodišnjeg plana čiji je krajnji cilj dosegnuti godišnje prihode u iznosu 14,5 milijuna eura. Distribucija Juicy sokova u Italiji počinje u rujnu, prvo s Juicy 100 % sokovima i nektarima u bočicama od 0,2 l, a zatim i brick pakiranjima od 1 l. Zahvaljujući partnerstvu sa SEM Gruppo i njihovoj snažnoj distribucijskoj mreži Juicy sokovi bit će prisutni u trgovačkim lancima na području cijele Italije.

„Izvozni planovi Stanić Beveragesa na tržištima Njemačke i Italije vrlo su ambiciozni, no očekujemo ostvarenje dugoročnih ciljeva. Koliko su naše namjere ozbiljne govori i činjenica kako planiramo, primjerice, za talijansko tržište proizvesti i posebne okuse te se maksimalno prilagoditi potrošačima. Jednako tako, ako dostignemo planirane dugoročne ciljeve u Njemačkoj kao i planirana povećanja izvoza na svim stranim tržištima, uključujući i MENA regiju, Stanić Beverages spreman je otvoriti i novu tvornicu radi zadovoljavanja povećanih količina“, istaknuo je Zoran Mabić, novi izvršni dopredsjednik Uprave Stanić Beveragesa koji se nedavno pridružio timu s mjesta izvršnog direktora u Francku.

Uz kontinuirano širenje na novim tržištima Stanić Beverages ulaže i u proizvodnju te je nedavno kupljena nova linija za punjenje PET ambalaže u vrijednosti 3,5 milijuna eura s godišnjim kapacitetom od 65 milijuna litara, što otvara mogućnost za daljnjim rastom u kategoriji still drinkova (Juicy Fruits), no i proširenjem proizvodnje u neke nove kategorije.

„Sljedeće godine brend Juicy slavi 20 godina postojanja. Iznimno smo ponosni na sve što smo postigli otkada je Stanić Beverages vlasnik brenda. Sustavno ulažemo u vrhunsku kvalitetu, postavljamo trendove na tržištu regije te strateški širimo proizvodnju i prodaju. Zahvaljujući svemu tome najveći smo hrvatski proizvođač sokova, a izvozni uspjesi kruna su višegodišnjeg rada i truda na tome da Juicy postane međunarodni brend. Sretni smo što naši ambiciozni planovi postaju stvarnost“, zaključio je Svjetlan Stanić, vlasnik Stanić Beveragesa.

O Juicyju
Hrvatski brend voćnih sokova Juicy lider je na tržištima Hrvatske i BiH. Juicy od samog početka proizvodnje inzistira na najvišoj kvaliteti sirovina, proizvodnog procesa i finalnih proizvoda na policama trgovina i u kafićima, ali i na izgradnji odnosa povjerenja sa svojim kupcima. Juicy asortiman sastoji se od kategorija Juicy 100 %, Juicy 100 % funkcionalni sokovi, Juicy Nectar, Juicy Fresh, Juicy Kids, Juicy Fruits i Juicy Vita.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design