Potpuno drugačiji koncept i brojni noviteti u Konzumu Kaptol

In Tvrtke i tržišta
Konzum Kaptol

Zahvaljujući posebnom konceptu pojedinih odjela, poput pekarnice, delikatese i gastro odjela, te samonaplatnim blagajnama, novootvorena Konzumova prodavaonica gotovo je u potpunosti samoposlužna.

Konzumova prodavaonica u zagrebačkom Centru Kaptol ponovno je otvorila svoja vrata, s novim vizualnim identitetom i pod brendom Konzum Kaptol nakon potpunog preuređenja u modernom i urbanom stilu. Vrijednost cjelokupne investicije iznosi 7,5 milijuna kuna, a zahvaljujući posebnom konceptu pojedinih odjela, poput prvog samoposlužnog gastro odjela te uvođenju samonaplatnih blagajni, prodavaonica je gotovo u cijelosti samoposlužna. Konzum Kaptol donosi i brojne novitete i posebnosti u asortimanu od više od 10.000 proizvoda, a otvoren je od ponedjeljka do subote od 8 do 21 sat te nedjeljom od 8 do 13 sati.

„S veseljem smo dočekali otvorenje ove prodavaonice koja se uređenjem, konceptom i asortimanom u potpunosti uklapa u moderan gradski ritam i karakterističan stil Centra Kaptol. U skladu s novim trendovima i aktualnom situacijom veliku smo pozornost posvetili tomu da kupcima omogućimo brzu, samostalnu i samoposlužnu kupnju te smo neke novitete i prvi put uveli u neku od naših prodavaonica, poput prvog samoposlužnog gastro odjela. Ponosni smo što smo u ovoj godini prepunoj izazova uspješno realizirali ovu značajnu investiciju i vjerujem da će posjetitelji Centra Kaptol uživati u drugačijem, premium iskustvu kupnje“, izjavila je Silvija Pranjić, regionalna direktorica Konzuma.

Za cjelokupan projekt preuređenja Konzuma Kaptol, od projektiranja i dizajna do vizualnog označavanja i ostalih aktivnosti, bio je zadužen interni Konzumov tim. Pritom je korištena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje s naglaskom na energetski učinkovitim rješenjima u skladu s Konzumovom strategijom očuvanja okoliša.

Raspored je u prodavaonici u potpunosti prilagođen potrebama kupca pa tako, u slučaju da želi obaviti manju dnevnu kupnju, kupiti impulsne proizvode ili neki prehrambeni proizvod za van, kupac ne mora ulaziti dalje u prodavaonicu, već sve te proizvode može pronaći u blizini samog ulaza. S obzirom na to da se takvi proizvodi nalaze na samoposlužnim odjelima, a uz to mu je na raspolaganju i samonaplatna blagajna, kupac će u tom slučaju iskusiti u potpunosti samoposlužni doživljaj kupnje, bez ikakvog kontakta.

Nova prodavaonica kupcima nudi preko 10.000 proizvoda, prostor za konzumaciju hrane te velik broj noviteta u asortimanu, s naglaskom na premium segment. Kupcima je tako na raspolaganju velika ponuda proizvoda za van, od sendviča, salata, gotovih jela i kolača do kave i drugih napitaka, a ljubitelje sokova posebno će oduševiti mogućnost samostalne pripreme osvježavajućeg soka cijeđenjem naranči na specijaliziranom aparatu Zumex.

U skladu s poslovnom politikom Konzuma usmjerenom na kontinuirana i snažna partnerstva s domaćim proizvođačima, poseban dio prodavaonice posvećen je malim domaćim dobavljačima i proizvođačima, gdje će kupci moći pronaći ono najbolje iz Hrvatske, poput voća i povrća te različitih namirnica i prehrambenih proizvoda, ali i kozmetike, suvenira i drugih artikala.

Za kupce sklone jedinstvenim okusima u prodavaonici će se naći i tartufi poznatog istarskog proizvođača Zigantea, zatim šarolika ponuda popularnog gastronomskog hita poke bowla, kao i raznovrstan asortiman sushija s potpisom Sushi Ohana. Oni koji više voli sushi pripremati sami kod kuće u dijelu prodavaonice posvećenom internacionalnoj kuhinji pronaći će sve potrebne sastojke karakteristične za japansku, ali i kinesku, tajlandsku i meksičku kuhinju.

Kupci koji žive užurbanim načinom života cijenit će bogatu ponudu gotovih obroka na prvom Konzumovom samoposlužnom gastro odjelu, gdje će se naći brojna jela od mesa, ribe i povrća pakirana u atraktivnu i ekološki prihvatljivu ambalažu. Svakodnevno će u ponudi biti desetak jela koja će se pripremati više puta dnevno, a ponuda će se mijenjati iz tjedna u tjedan.

Kupci će se sami moći poslužiti i u pekarnici, ali i na odjelu delikatesa gdje će ih dočekati velik izbor premium sireva i salama, pakiranih u skladu s najvišim higijenskim i sigurnosnim standardima. Premium asortiman bit će zastupljen i na policama sa čokoladnim proizvodima, kavom i čajevima te dodacima jelima, a različite prigode i druženja, bilo da se događaju uživo ili putem online platformi, proći će u ugodnijoj atmosferi uz probrana vina iz vinoteke i široku ponudu rashlađenih craft piva.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design