U Singapuru Hrvatska sa još tri mediteranske zemlje i jednom regijom predstavila ponudu luksuznog turizma

In Iz zemlje
singapur

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u suradnji s turističkim zajednicama grada Zagreba, Španjolske, Francuske, Katalonije i Monaca predstavlja ovaj tjedan ponudu luksuznog turizma u Singapuru na međunarodnom sajmu luksuznog turizma ILTM, s ciljem da se azijskom tržištu dodatno skrene pažnja na taj segment mediteranskog turizma, priopćeno je u četvrtak iz HTZ-a.

ILTM (International Luxury Travel Market Asia Pacific Singapore) specijalizirani je sajam luksuzne turističke ponude, namijenjen poslovnoj publici, a ove je godine od 27. do 30. svibnja okupio više od 80 inozemnih kupaca i poslovnih subjekata.

Hrvatska ponuda luksuznog turizma predstavljena je u Singapuru u suradnji sa spomenutim mediteranskim zemljama u sklopu tzv. Mediterranean Luxea u vrijeme trajanja sajma ILTMl, a cilj tog mediteranskog nastupa je promicanje turističkog sektora i informiranje touroperatora i ostalih posjetitelja o novostima iz segmenta ponude luksuznog turizma Mediterana.

Uz prezentacije ponude luksuznog turizma, program nastupa u Singapuru je uključivao i prezentaciju gastronomske ponude destinacija koje su sudjelovale na tom događanju, u sklopu čega se Hrvatska predstavila s fužima s tartufima, fritulama i biranim likerima.

Organizaciju Mediterranean Luxe pokrenule su turističke organizacije Katalonije i Monaca, odnosno, kako kažu iz HTZ-a, globalno prepoznata agencija Kuoni, koja je pripremila dva programa luksuznog putovanja. Ti programi uključuju sve destinacije koje sudjeluju na ovogodišnjem predstavljanju u Singapuru, pri čemu jedan program uključuje polazak iz Monaca prema talijanskim gradovima Milanu i Veneciji, nakon čega se kreće prema Hrvatskoj i glavnom gradu Zagrebu. Drugi program uključuje pak Valenciju i Barcelonu te obilazak francuskih gradova, poput Montpelliera, Marseillesa i Nice, a putovanje završava u Monacu.

Povodom tog nastupa HTZ-a direktor HTZ-a Kristjan Staničić poručuje da je luksuzni turizam onaj koji donosi dodanu vrijednosti.

“Prisustvo Hrvatske na jednom takvom događanju u potpunosti posvećeno luksuznoj turističkoj ponudi potvrđuje našu raznolikost i bogatstvo. Vjerujem u potencijale daljnjeg razvoja tog segmenta ponude jer Hrvatska obiluje unikatnim lokalitetima i doživljajima koji, uz već prisutnu vrhunsku smještajnu ponudu, mogu biti nositelji hrvatskog luksuznog turizma”, ocjena je Staničića, koji dodaje i da je to nastavak aktivnosti HTZ-a čiji je cilj privlačenje turista s dalekih tržišta. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design