METRO i JRE chefovi posjetili Gastromasu, jednu od najutjecajnijih gastro konferencija

In HoReCa
METRO i JRE chefovi posjetili Gastromasu

U organizaciji tvrtke METRO Hrvatska, vrhunski chefovi iz udruženja JRE Hrvatska posjetili su Gastromasu, jedno od najvažnijih događaja u svijetu gastronomije koje se održalo u Istanbulu. Mladi i talentirani chefovi udruženja JRE, kao i njihovi mentori, na predavanjima, panelima i radionicama otkrili su najnovije trendove i ideje u kulinarstvu koje su predstavili renomirani svjetski chefovi i profesionalci iz restoranske industrije.

Također, posjetili su i Gastronometro centar, prvu tursku platformu za otkrivanje gastronomije koju je METRO osnovao 2015. godine, kako bi doprinio razvoju proizvoda, asortimana, recepata i jelovnika njihovih kupaca u Turskoj. Ovaj jedinstveni ekosistem turske ugostiteljske industrije na jednom mjestu nudi kulinarsku školu, mjesto za vježbanje i radionice, prezentacije kulinarskih postignuća i organiziranje događanja.

“METRO se tijekom više od dvadeset godina poslovanja na hrvatskom tržištu pozicionirao kao preferirani partner HoReCa sektoru jer pruža profesionalnu podršku koju oni trebaju i zaslužuju. To uključuje i razvoj proizvoda i usluga baš za taj sektor. Upravo smo zato, s našim partnerima iz udruge JRE, tri dana koja smo proveli u Turskoj iskoristili kako bi se vratili s još više inspiracije i ideja kako hrvatsku gastronomiju podići na višu razinu, a naš asortiman još bolje prilagoditi potrebama kupaca”, izjavio je tom prilikom Igor Kotaran, direktor marketinga METRO Hrvatska.

METRO Hrvatska već niz godina surađuje s udrugom JRE Hrvatska, domaćim predstavnicima međunarodne udruge JRE koja okuplja više od 350 restorana iz 15 zemalja, a osnovana je u Francuskoj 1974. godine. JRE Hrvatska je udruga mladih restoratera i trenutno broji 14 članova iz vrhunskih restorana pod vodstvom profesionalnih i kreativnih kuhara. Suradnja METRO-a s udrugom JRE je raznovrsna, a uključuje i reviziju, promociju i razvoj asortimana METRO robnih marki namijenjenog profesionalnim kuharima i ugostiteljima..

METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku. METRO trenutno opslužuje oko 95 posto kupaca u ugostiteljskom sektoru, što čini oko 30 posto potreba tog tržišta. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.

You may also read!

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...
vinari

Hrvatski vinari na međunarodnom sajmu Wine Vision u Beogradu

U organizaciji Hrvatske gospodarske komore i regionalnih organizacija vinara Graševina Croatica, Vino Dalmacije i Bregovita Hrvatska, 22 hrvatska vinara

Read More...
Wall street

Svjetske burze porasle, u fokusu tehnološki sektor

Na svjetskim su burzama cijene dionica prošloga tjedna porasle, nakon oštrog pada tjedan dana prije, a u fokusu ulagača

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design